Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger råd for hvordan huske å spise!!!! og nei jeg har ingen spiseforstyrrelse.

Jeg har derimot en veldig hektisk arbeidsdag med møtevirksomhet (m kaker og sånn som jeg sjelden [heldigvis] ikke kan spise pga allergi) og mye kjøring over lange avstander.....

Fikk en liten oppkvekker i går sånn i 24 tia. Fant da ut at fra jeg sto opp kl 7 og frem til 24 hadde jeg spist en yoghurt, to tallerkner m all bran frokostblanding og et lite rundstk (på møte ;)) Tok meg to brødskiver da kl 24.

har en tanke om å gå ned i vekt over lang tid men akkurat nå merker jeg at jeg går på sparebluss og absolutt ikke går ned!

Altså.. :

Gode råd for å få strukturert måltider i travel hverdag?

Og har noen gode tips til små måltider som går kjapt og spise og å stelle til?

Har endel matallergi mot bla nøtter, soya, div frukt som eple, pære og sånne ting. [Hadde vært så enkelt å kunne tatt noe sånn på bilturen :tristbla:]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spis frokost før du drar hjemmefra. Lunsj etter 3-4 timer. Mellommåltid 3 timer etter lunsj. Middag. Innimellom: frukt.

Fint mellommåltid: fruktsalat (lag en stor porsjon så har du i flere dager, ta med i en liten plastboks). Rett-i-koppen suppe; det eneste du trenger er varmt vann.. Kalorifattig er det også.. Godt og metter. Spis frukt som metter: banan, appelsin osv.

Du må spise ofte for å gå ned i vekt. Er det vanskelig å huske å spise, sett på "alarm" på mobilen.. Etter en stund blir du så vant med det at magen selv sier ifra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...