Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at det finnes både digital tester og engangstester?

Jeg regner med at jeg kommer til å teste veldig ofte og da kan det vel være greiere å ha en digital tester?

Selger de det på apoteket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det finnes en digital eggløsningstest fra CB. Men du må kjøpe nye pinner til å putte inni den hver gang, et er på ingen måte billigere enn engangstester. Bare "enklere å lese av" fordi du ikke trenger tolke strekene, bare se på symbolene. På samme måte som den digitale graviditetstesten.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg må finne ut hva jeg skal satse på her altså...

Skrevet

Jag har köpt en sån digital test med sju stickor i, från CB tror jag det var. Är det någon som vet om det finns extra att fylla på eller om man måste kasta plasthöljet och köpa ny.

Jag tror det stod i bipacksedeln att man skulle kasta men den men varför då? Håller den inte för mer än sju tester?

Skrevet
Jag har köpt en sån digital test med sju stickor i, från CB tror jag det var. Är det någon som vet om det finns extra att fylla på eller om man måste kasta plasthöljet och köpa ny.

Jag tror det stod i bipacksedeln att man skulle kasta men den men varför då? Håller den inte för mer än sju tester?

Akkurat det lurer jeg også på? Det må da vel gå an å kjøpe ekstra pinner? Hvis ikke, lønner det seg nok å kjøpe engangstester...

Jeg skal på apoteket og kjøpe inn sånne saker til uka... :danse:

Skrevet

Jeg sendte mail til produsenten ang dette, og foreløpig har de ikke 'løse' testpinner for salg...

Men hvis etterspørselen ble stor kunne det tenke seg at det ville bli satt i produksjon.

ThereseF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...