aowi Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 Må bare få det ut 1. velkomstgaver! Har tenkt å abbonere på to blad : shape up og det nye.. har tenkt på d i et år nå men så har de bare klokke til velkomstgave og jeg som har klokke fra før....... Ser flere ting en kan abbonere på som har klokker.. Forandring fryder sier jeg! har de tenkt på d (hadde nok spart endel på abb selv om jeg hadde fått et par klokker men.. prinsipp ) 2. ekstratilbud!!!! Bestilte varer på HM og fikk et ekstratilbud før jeg "gikk" til kassen ALLE størrelsene var S eller XS og i den duren!! Jeg er størrelser litt større og kunne ikke bruke noe av d!!!!!!! Urettferdig!! Ta litt hensyn til hvilke str kunden bestiller kanskje D var d i denne omgang.... Har flere slike erfaringer med irritasjonsmomenter????
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #2 Skrevet 20. januar 2006 Irriterende med all dritten som følger med blader man abonnerer på eller som man kjøper. Enten er det ubrukelig/ stygt/ plastikkaktig etc, eller så er det i såkalt one-size som bare passer store størrelser. Typisk eksempel er stygge prikkete bikinier i billig nylon, som bare passer til bestemora mi, som bruker str 44
Titti72 Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 Irriterende at refil koster like mye som å kjøpe produktet i ny innpakning hver gang. Syns vi burde betale betydlig mindre for Lanorefil en en ny og ren pumpesåpe hver gang!! (nå tenker jeg på miljøet og holdninger, ikke pengene)
Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2006 #4 Skrevet 20. januar 2006 Irriterende at refil koster like mye som å kjøpe produktet i ny innpakning hver gang. Syns vi burde betale betydlig mindre for Lanorefil en en ny og ren pumpesåpe hver gang!! (nå tenker jeg på miljøet og holdninger, ikke pengene) ← Ja, det la jeg merke til her forleden og så. Skulle kjøpe grønnsåpe, og refillen kostet en krone mer eller noe. Så da dreit jeg i miljøet jeg da...
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2006 #5 Skrevet 21. januar 2006 Jeg dropper også abonementer hvis det er dårlig velkomstgave... Da venter jeg heller til det kommer noe JEG vil ha. jeg irriterer meg også over at de ekstratilbudene på HM tydeligvis bare er rester... XS er som jeg har skjønt den størrelsen de aldri blir utsolgt for. Jeg irriterer meg også over at det er så få butikker som har fine BH'er i D-cup! Jeg kjenner veldig mange som bruker denne størrelsen og butikkene må da være klar over at etterspørselen etter større bh størrelser har økt de siste årene? Jeg hater nemlig å bruke en formue på en bh jeg synes er forferdelig stygg og kjerringaktig...
Cinnamon Skrevet 21. januar 2006 #6 Skrevet 21. januar 2006 Jeg irriterer meg over at det er så vanskelig å få tak i bh'er i str. 70 D. Er jeg heldig finner jeg en annenhvert år.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #7 Skrevet 21. januar 2006 Jeg irriterer meg over at det ikke er mulig å skifte nettleverandør, for de kan jo ta akkurat det de vil i nettleie fordi du MÅ ha strøm. Jeg irriterer meg over at ikke det er prisregulering på nettleie siden du ikke har mulighet til å velge leverandør. (Jeg som akkurat har fått en overraskende ekstraregning på nettleie for i fjor på 2200 kr, som ikke var ventet i det hele tatt.) Har ikke penger til å betale den engang
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2006 #8 Skrevet 21. januar 2006 Jeg irriterer meg over den skyhøye veiavgiften som kommer snart....
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2006 #9 Skrevet 21. januar 2006 eg irritera meg over at eg presterte å åpne døra når lisens-mannen fra NRk kom.. og at eg ikkje klarte å lyge og seie at eg ikkje hadde tv!!
Gjest gjest 0 Skrevet 21. januar 2006 #10 Skrevet 21. januar 2006 Det som irriterer meg enda mer en at veiavgiften er så høy er vel at det ikke finnes gode veier i oslo og osloområdet... Så vi betaler for en tjeneste vi ikke får....
Pasha Skrevet 21. januar 2006 #11 Skrevet 21. januar 2006 liker at det er masse "ekstra" tilbud på str i xs og s jeg! men irreterrer meg over at f.eks i kleskonkurannser i det nye er den minste str på klærne man kan vinne 36. og det er jo alt for stort for meg,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå