AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Jeg har begynt å selge en del på Tise og Finn, for det meste klær men også litt annet. Hvordan pakker dere inn det dere selger når dere skal sende det? Ønsker jo ikke å bruke noe særlig penger på innpakning når ting selges for under 100kr. Da tjener man jo enda mindre på salget. usikker på om dette er rett forum. Anonymkode: b3df6...aeb
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Klær har jeg ofte pakket i en bærepose som tapes godt igjen både på kryss og tvers med gaffa eller pakketape. Tar vare på emballasje fra ting jeg bestiller til meg selv og bruker om igjen. Anonymkode: 081d3...ca8 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Klær har jeg ofte pakket i en bærepose som tapes godt igjen både på kryss og tvers med gaffa eller pakketape. Tar vare på emballasje fra ting jeg bestiller til meg selv og bruker om igjen. Anonymkode: 081d3...ca8 Enig! Man kommer langt med bæreposer og evt litt gråpapir. Anonymkode: e926e...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Gjør det enkelt. Bærepose med gaffa, gråpapir/ ensfarget gavepapir. Ta vare på esker og poser når du handler og bruk dette Anonymkode: ff201...e71 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Og kjøper betaler selvsagt frakt OG emballasje Anonymkode: 58897...a05
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og kjøper betaler selvsagt frakt OG emballasje Anonymkode: 58897...a05 Hvis du ikke finner noe hjemme altså Anonymkode: 58897...a05
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Jeg pakker ting inn i en (brukt) pose av noe slag - en fruktopose, en plastpose, en bit plast fra en pakke etc. Er det skjørt pakker jeg det enten inn i brukt bobleplast eller jeg knørver sammen en avis eller noe for å skape rom og dermed unngå at det knuses. Utenpå har jeg noe brukt gråpapir, gjerne fra en pakke eller fra papirdunken i borettslaget. En god del mennesker på Finn/tise velger å pakke ting i en plastpose de så bruker en halv rull gaffatape på. Det er ikke en veldig god metode. Det er helt sinnssykt irriterende å pakke ut! Anonymkode: 501ea...378
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå