Gå til innhold

Den siste snusforskningen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere? Er det kroken på døra for snusen, for deres del, nå?

Jeg har vel snust i 10-15 år, og har lenge tenkt på å gi faen i det. Men så er det den lille trøsten i hverdagen jeg har, og "eneste lasten".

Jeg har ikke lest forskningen selv, bare de korte gjengivelsene i nettavisene.

Av konsekvenser, er det tannkjøttet mitt som har tatt skaden - har fått to tre flaskehalser, altså tilbaketrukket tannkjøtt på to-tre tenner.

Alle vet at det er best å la tobakk ligge, men det er jo enklere sagt enn gjort 🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff. Jeg leste det. Men valgte å "glemme" det etterpå. Orker ikke tanken på å kvitte meg med med min kjære Epok 12 Frosty Green❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, er bare økonomien jeg tenker på. Snuser derfor bare i tiden etter hver Sverige-tur.

• Liker 1
Skrevet

Har noen satt seg inn i tallene i forskningen? Alt er relativt, og mange vil selvsagt klare seg fint gjennom livet, uten sykdom.

Men det er faen meg kjipt å ende opp med bukspyttkjertelkreft - da ER det kroken på døra 👀

Skrevet
Hellisinhello skrev (11 minutter siden):

Har noen satt seg inn i tallene i forskningen? Alt er relativt, og mange vil selvsagt klare seg fint gjennom livet, uten sykdom.

Men det er faen meg kjipt å ende opp med bukspyttkjertelkreft - da ER det kroken på døra 👀

Samme med spiserørkreft egentlig. Veldig dårlige prognoser.

''Alt er relativt'' hjelper ikke når det er akkurat du eller en du er glad i som rammes.

Snuser ikke, røyker ikke, har aldri gjort det heller. 

Ser egentlig ikke vitsen og poenget med snus, men hvis noen velger å forgifte kroppen sin, er det bedre å velge snus enn røyk. Da plager man bare seg selv. Så lenge brukt snus ikke kastes overalt hvor barn kan finne det selvfølgelig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...