Hellisinhello Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hva tenker dere? Er det kroken på døra for snusen, for deres del, nå? Jeg har vel snust i 10-15 år, og har lenge tenkt på å gi faen i det. Men så er det den lille trøsten i hverdagen jeg har, og "eneste lasten". Jeg har ikke lest forskningen selv, bare de korte gjengivelsene i nettavisene. Av konsekvenser, er det tannkjøttet mitt som har tatt skaden - har fått to tre flaskehalser, altså tilbaketrukket tannkjøtt på to-tre tenner. Alle vet at det er best å la tobakk ligge, men det er jo enklere sagt enn gjort 🙈
Hannah80 Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Huff. Jeg leste det. Men valgte å "glemme" det etterpå. Orker ikke tanken på å kvitte meg med med min kjære Epok 12 Frosty Green❤️ 1 1
Stonegiant Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Nei, er bare økonomien jeg tenker på. Snuser derfor bare i tiden etter hver Sverige-tur. 1
Hellisinhello Skrevet 1. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2023 Har noen satt seg inn i tallene i forskningen? Alt er relativt, og mange vil selvsagt klare seg fint gjennom livet, uten sykdom. Men det er faen meg kjipt å ende opp med bukspyttkjertelkreft - da ER det kroken på døra 👀
Drizzt Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Hellisinhello skrev (11 minutter siden): Har noen satt seg inn i tallene i forskningen? Alt er relativt, og mange vil selvsagt klare seg fint gjennom livet, uten sykdom. Men det er faen meg kjipt å ende opp med bukspyttkjertelkreft - da ER det kroken på døra 👀 Samme med spiserørkreft egentlig. Veldig dårlige prognoser. ''Alt er relativt'' hjelper ikke når det er akkurat du eller en du er glad i som rammes. Snuser ikke, røyker ikke, har aldri gjort det heller. Ser egentlig ikke vitsen og poenget med snus, men hvis noen velger å forgifte kroppen sin, er det bedre å velge snus enn røyk. Da plager man bare seg selv. Så lenge brukt snus ikke kastes overalt hvor barn kan finne det selvfølgelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå