AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Vi er midt i en skilsmisse. Jeg har vært nesten helt alene med barna siden han slapp bomben, men i dag skal ha ta over i huset og jeg drar bort.. Og jeg hater det! Hater at hele familien min skal kose seg hjemme, mens jeg ikke er der. Hater at han kommer til å skjemme dem bort med masse snop og nye ting, mens jeg har vært den som har ordnet alt til skolestart og hatt det forjævlig, men måttet holde masken, mens han var den som gikk, og har hatt avstand og kommer der med masse energi og overskudd og kjører sirkus. Jeg sitter her å håper at de får en dritthelg, med syke barn og trass og dritt. Og det er så sykt fucka!!!!! Det er jo mine barn..! Selfølgelig vil jeg at de skal ha det BRA! Det er bare så forbanna vondt..... Jeg vil ikke ha frihelg! Barnefri! Alenehelg! Jeg vil være med familien min.. 😭 Har jeg blitt ond, slem og bitter? Blir det verre også??? Anonymkode: 24559...187 25
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Du... jeg tror det du føler er helt normalt, og jeg tror ikke du mener noe av det personlig mot dem. Jeg tror du føler mye følelser, sorg, sinne, redsel, frustrasjon over at livet ditt som du kjenner det er så forandret. Og kanskje er det vanskelig å sette ord på, så da blir det på slike måter, og det tror jeg er helt naturlig. Stor klem til deg Anonymkode: d2388...d0d 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi er midt i en skilsmisse. Jeg har vært nesten helt alene med barna siden han slapp bomben, men i dag skal ha ta over i huset og jeg drar bort.. Og jeg hater det! Hater at hele familien min skal kose seg hjemme, mens jeg ikke er der. Hater at han kommer til å skjemme dem bort med masse snop og nye ting, mens jeg har vært den som har ordnet alt til skolestart og hatt det forjævlig, men måttet holde masken, mens han var den som gikk, og har hatt avstand og kommer der med masse energi og overskudd og kjører sirkus. Jeg sitter her å håper at de får en dritthelg, med syke barn og trass og dritt. Og det er så sykt fucka!!!!! Det er jo mine barn..! Selfølgelig vil jeg at de skal ha det BRA! Det er bare så forbanna vondt..... Jeg vil ikke ha frihelg! Barnefri! Alenehelg! Jeg vil være med familien min.. 😭 Har jeg blitt ond, slem og bitter? Blir det verre også??? Anonymkode: 24559...187 Ja da blir du nok en barnemor som skal lage kvalme og helvete for eksen din og den eventuelle nye partneren han får med tiden. Stakkars den nye damen som kommer inn i dette virvaret her. Anonymkode: d839c...502 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Vi menn som har gått fra samboer og ektefelle lukter lunta lang vei og vet hvordan dette kommer til å gå.. Anonymkode: 9fc0a...4bf
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja da blir du nok en barnemor som skal lage kvalme og helvete for eksen din og den eventuelle nye partneren han får med tiden. Stakkars den nye damen som kommer inn i dette virvaret her. Anonymkode: d839c...502 Slutt da. Anonymkode: d2388...d0d 10
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Jeg tenker at det at du reagerer på deg selv, er grunn god nok til at du ikke er ond. Du vet at dine tanker er kjipe, så da er spørsmålet hva du tenker å gjøre med det? Kanskje bruke helga til å bearbeide følelser, og ikke minst begynne å tenke på hvordan du vil at livet ditt skal se ut i den nye virkeligheten ❤️ Anonymkode: c65e6...cad 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tenker at det at du reagerer på deg selv, er grunn god nok til at du ikke er ond. Du vet at dine tanker er kjipe, så da er spørsmålet hva du tenker å gjøre med det? Kanskje bruke helga til å bearbeide følelser, og ikke minst begynne å tenke på hvordan du vil at livet ditt skal se ut i den nye virkeligheten ❤️ Anonymkode: c65e6...cad Han svarer ikke på noe ting. Han har ikke ringt banken, Familievernkontoret, ikke gjort en dritt og svarer ikke på noe, så jeg aner jo ikke hvordan det blir! Vet ikke hvor jeg skal bo, hvor mye jeg må være borte fra barna.. Så er forbanna for det også. Han bare tar hatten sin og drar, og lar meg sitte igjen med alle spørsmål.. Ts Anonymkode: 24559...187 12
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han svarer ikke på noe ting. Han har ikke ringt banken, Familievernkontoret, ikke gjort en dritt og svarer ikke på noe, så jeg aner jo ikke hvordan det blir! Vet ikke hvor jeg skal bo, hvor mye jeg må være borte fra barna.. Så er forbanna for det også. Han bare tar hatten sin og drar, og lar meg sitte igjen med alle spørsmål.. Ts Anonymkode: 24559...187 Hva om du "forsvinner" en periode og lar han ta hverdagene fremover? Klarer du det? Jeg skjønner at det er vondt, men kanskje du må sette hardt mot hardt en stund for å få en reaksjon fra ham. Det er jo ikke rettferdig at det er du som skal sitte igjen med hverdagene mens han er sirkuspappa. Anonymkode: 3c680...b14
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Er det han som sitter på alle eiendelene? Anonymkode: 9fc0a...4bf
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva om du "forsvinner" en periode og lar han ta hverdagene fremover? Klarer du det? Jeg skjønner at det er vondt, men kanskje du må sette hardt mot hardt en stund for å få en reaksjon fra ham. Det er jo ikke rettferdig at det er du som skal sitte igjen med hverdagene mens han er sirkuspappa. Anonymkode: 3c680...b14 Sånn at han får mer skyts mot henne ved eventuell uenighet om samværsordning? Dårlig råd, synes jeg. Anonymkode: 1db24...f57 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er det han som sitter på alle eiendelene? Anonymkode: 9fc0a...4bf Ts Nei, men jeg har jo snakket med banken, og vet at vi må selge huset Anonymkode: 24559...187 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva om du "forsvinner" en periode og lar han ta hverdagene fremover? Klarer du det? Jeg skjønner at det er vondt, men kanskje du må sette hardt mot hardt en stund for å få en reaksjon fra ham. Det er jo ikke rettferdig at det er du som skal sitte igjen med hverdagene mens han er sirkuspappa. Anonymkode: 3c680...b14 Ts Jeg klarer det ikke. Men frister jo selvfølgelig å si " nå har jeg tatt x antall dager, din tur", men han svarer ikke på om hvilken samværsordning vi skal ha.. Antar det blir bare denne helgen i denne omgang.. Anonymkode: 24559...187
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #13 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi er midt i en skilsmisse. Jeg har vært nesten helt alene med barna siden han slapp bomben, men i dag skal ha ta over i huset og jeg drar bort.. Og jeg hater det! Hater at hele familien min skal kose seg hjemme, mens jeg ikke er der. Hater at han kommer til å skjemme dem bort med masse snop og nye ting, mens jeg har vært den som har ordnet alt til skolestart og hatt det forjævlig, men måttet holde masken, mens han var den som gikk, og har hatt avstand og kommer der med masse energi og overskudd og kjører sirkus. Jeg sitter her å håper at de får en dritthelg, med syke barn og trass og dritt. Og det er så sykt fucka!!!!! Det er jo mine barn..! Selfølgelig vil jeg at de skal ha det BRA! Det er bare så forbanna vondt..... Jeg vil ikke ha frihelg! Barnefri! Alenehelg! Jeg vil være med familien min.. 😭 Har jeg blitt ond, slem og bitter? Blir det verre også??? Anonymkode: 24559...187 Nei du er i krise- da gjør vi ting vi ikke er stolte av. Helt normalt! Det tar tid, men det blir bedre Anonymkode: d6c9f...905 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 Ta kontakt med banken, Familievernkontoret etc selv. Ta styring og kom ham i forkjøpet. Bruk alle de sinte følelsene som energi for å skape det som blir din nye hverdag. Anonymkode: 2ae63...80f 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #15 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja da blir du nok en barnemor som skal lage kvalme og helvete for eksen din og den eventuelle nye partneren han får med tiden. Stakkars den nye damen som kommer inn i dette virvaret her. Anonymkode: d839c...502 Herregud for en konklusjon! Du er tydeligvis den som lager kvalme, med så lite empati. Dette vitnet om null forståelse for livskrisen ts står i. Jeg har selv vært der, og den som blir forlatt, som bare tenker gode tanker om sin eks har jeg til gode å møte. Jeg har forbannet min eks, mange ganger. Tiden går og vi har et bra samarbeid og ingen stikker kjepper i hjulet for den andre. Ikke forbanner jeg han lenger heller. Følelser er bra, men ikke å være i alt for lenge. Lengre forholdet har vært og med barn tar det tid. Det er virkelig en livskrise. Det er som dødsfall, men personen lever og har et annet liv. Anonymkode: 8d957...b3a 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #16 Skrevet 1. september 2023 Helt normalt å føle det urettferdig at han skal ha kosehelg uten å gjøre noe innsats etter du har ordnet alt praktisk. Å ta hverdagens konflikter er også krevende i forhold til å slappe av og spise pizza en helg. Ingen barn er krevende når de bare kan gjøre som de har lyst og ikke møter noen krav. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han har kontroll på hva som skal skje. Hvorfor skal han bestemme samværsordning og hvorfor skal du vente på hva han velger å gjøre? Ta tilbake kontrollen. sett krav. Si hvordan ordninger DU vil ha. Dere må uansett forhandle, men det er slett ikke gitt at du bare skal godta hans valg og når han velger å ta dem. Du kan helt klart kreve svar straks. Dette skal avgjøres til en tid du gir. Legger du også forslag på bordet så må dere møtes på halvveis. Legger bare han forslag på bordet så taper du terreng. Send melding om at du blir borte en uke og la han ordne hjemme. Og bestill tid til mekling. Anonymkode: 9c550...8c4 2 3
PM75 Skrevet 1. september 2023 #17 Skrevet 1. september 2023 Du er i en livskrise. At du tenker stygge tanker i ren fortvilelse er helt normalt! Og så lenge du har så god selvinnsikt som du har i innlegget ditt, så kommer dette til å gå bra! Men gi deg selv litt slingringsmonn - dette er tøft å stå i!! 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #18 Skrevet 1. september 2023 Takk for tøffe svar! Skal bruke helgen på å lage lister over alt som må gjøres, og bestille alt som kan bestilles over nett. Har mest lyst å dra hjem på søndag og si at han kan bare dra igjen, og trenger ikke ta kontakt igjen før han har bestemt seg for punktene på listen.. Jeg er så sint! Og visst virkelig ikke at jeg kunne være så slem og sint på noen jeg fremdeles elsker.. Ts Anonymkode: 24559...187 7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #19 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ts Nei, men jeg har jo snakket med banken, og vet at vi må selge huset Anonymkode: 24559...187 Engasjer megler. Bedre å selge nå enn i januar. Da får han forhåpentligvis fingeren ut. Anonymkode: a4975...72d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #20 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja da blir du nok en barnemor som skal lage kvalme og helvete for eksen din og den eventuelle nye partneren han får med tiden. Stakkars den nye damen som kommer inn i dette virvaret her. Anonymkode: d839c...502 Så vanvittig usympatisk du er!!!!! TS har nettopp blitt forlatt av partneren sin, ikke rart at sånne følelser kommer! Anonymkode: 4d6f9...37c 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå