AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hvordan vil en rebound fra hans side påvirke forholdet videre? Hvis dere antar at man hadde dyp kjærlighet for hverandre og problemene fra bruddet var helt ordnet nå... Jeg er redd for at han på dårlige dager i fremtiden hadde husket på henne (rebounden) og om de hadde bedre sex enn oss.. Jeg klarer nesten ikke tanken på det😅 Anonymkode: 0eaf3...6e1
Olive_North Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Det er unødvendig hodebry. Nå hadde jeg ikke godtatt det, jeg ville heller levd alene og vært singel. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Hvis det har vært helt slutt mellom dere, så må du bare innse at han var i sin fulle rett til å ha forhold eller sex med andre. Å drive og kverne og tenke på det nå, må du rett og slett bare droppe, dersom du har tenkt å ta han tilbake og inngå forhold med han på nytt. Det fører intet godt med seg om du skal drive med dette tankespinnet, og kanskje også anklage han for ting og komme med nærgående spørsmål om "hvordan var sexen med henne?" og så videre. DET FØRER MED SEG BARE ELENDIGHET. Så dropp det. Ikke tenk på "rebounden" som du kaller henne. Hvis det er slik at det er deg han vil være sammen med, så får du fokusere på det og forholdet deres, gjøre det så bra som mulig. Ikke tenke på alt som har skjedd før. Gjør du ikke det, blir det slutt igjen snart... Anonymkode: f4589...b2a
Nymerïa Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Når det er slutt, er det slutt. Jeg hadde ikke stolt på at problemene var løst samme hva de var. Folk endrer seg sjeldent. Når du allerede på forhånd innrømmer at du i tillegg har dårlige følelser pga hva som har skjedd i mellomtida i den grad at du "ikke klarer tanken på det" så lover dette fryktelig dårlig. Jeg tror dere har dårligere odds denne gangen enn den første gangen.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvordan vil en rebound fra hans side påvirke forholdet videre? Hvis dere antar at man hadde dyp kjærlighet for hverandre og problemene fra bruddet var helt ordnet nå... Jeg er redd for at han på dårlige dager i fremtiden hadde husket på henne (rebounden) og om de hadde bedre sex enn oss.. Jeg klarer nesten ikke tanken på det😅 Anonymkode: 0eaf3...6e1 For mange kvinner er det tydelig slik at "slutt" ikke betyr slutt - for hun skal ha kontrollen likevel, og skulle de bli sammen igjen, så kommer hun til å bruke det han gjorde mot han.. Nåde de menn som finner tilbake til sin eks etter å ha noen frimåneder fra den sosiale kontrollen. Anonymkode: 0ed98...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Jeg mistenker at "problemene fra bruddet" henger sammen med din enorme usikkerhet, så at de er ordnet tror jeg ikke på. Anonymkode: 9b31e...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): For mange kvinner er det tydelig slik at "slutt" ikke betyr slutt - for hun skal ha kontrollen likevel, og skulle de bli sammen igjen, så kommer hun til å bruke det han gjorde mot han.. Nåde de menn som finner tilbake til sin eks etter å ha noen frimåneder fra den sosiale kontrollen. Anonymkode: 0ed98...fcb Det er menn som er mest seksuelt sjalu så her retter du skytsen mot feil kjønn. Anonymkode: 1bd0c...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå