Chomsky89 Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 (endret) Jeg vet fra erfaring fra andre land at selskaper bruker maskiner av typen under på feks madrass, dog mye større. Dust suction mite remover (double beater). https://luvastro.com/products/segneogew?variant=46154725949731 Prøver å hjelpe en inflytter med Støvallergi. Takker for eventuelle svar. Endret 1. september 2023 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #2 Skrevet 2. september 2023 Den der så i alle fall tvilsom ut. Og ikke var sugekraften de skryter sånn av spesielt imponerende heller. Anonymkode: ac558...eb6
Chomsky89 Skrevet 2. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Den der så i alle fall tvilsom ut. Og ikke var sugekraften de skryter sånn av spesielt imponerende heller. Anonymkode: ac558...eb6 Sugekraften er mindre viktig en funksjonen der den slår madrassen koninuerlig slik at støvet kommer til overflaten. Er jo derfor maskinen eksisterer. Fordi vanlige støvsugere ikke får tak i det meste som er inni masrassen. Endret 2. september 2023 av Chomsky89
AnonymBruker Skrevet 3. september 2023 #4 Skrevet 3. september 2023 Chomsky89 skrev (På 2.9.2023 den 11.11): Sugekraften er mindre viktig en funksjonen der den slår madrassen koninuerlig slik at støvet kommer til overflaten. Er jo derfor maskinen eksisterer. Fordi vanlige støvsugere ikke får tak i det meste som er inni masrassen. Jeg sier ikke at det ikke er noe poeng med spesialmaskiner for å gjøre ren senger. Men akkurat denne hadde jeg holdt meg langt unna. For det første krysser den nettsiden av på alle faresignalene for useriøse nettbutikker/svindelsider. I tillegg er det grenser for hvor kraftig banking det er mulig å få ut av en motor på bare 50 W. Det tilsvarer jo kraften i en gammeldags lyspære. Jeg tipper kombinasjonen av manuell banking og en kraftig støvsuger vil være ti ganger mer effektivt. Hvis du er ute etter et firma som gjør denne jobben hadde jeg sjekket med noen av de store rengjøringsbyråene. Om det er noen som har slike maskiner som faktisk funker tipper jeg det er dem. Anonymkode: ac558...eb6 1
Chomsky89 Skrevet 3. september 2023 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sier ikke at det ikke er noe poeng med spesialmaskiner for å gjøre ren senger. Men akkurat denne hadde jeg holdt meg langt unna. For det første krysser den nettsiden av på alle faresignalene for useriøse nettbutikker/svindelsider. I tillegg er det grenser for hvor kraftig banking det er mulig å få ut av en motor på bare 50 W. Det tilsvarer jo kraften i en gammeldags lyspære. Jeg tipper kombinasjonen av manuell banking og en kraftig støvsuger vil være ti ganger mer effektivt. Hvis du er ute etter et firma som gjør denne jobben hadde jeg sjekket med noen av de store rengjøringsbyråene. Om det er noen som har slike maskiner som faktisk funker tipper jeg det er dem. Jeg skal jo ikke ha den maskinen, eller bestille fra den siden. Jeg har sett en mye større versjon av en slik "double beater" I aksjon både i tyskland og Ungarn. Fordi jeg kjenner flere støv allergikere å det finnes firmaer som bruker disse. Jeg vet at enkelte hoteller har disse i norge, men har ikke funnet noen firmaer som bruker de i private hjem. Disse koster 50.000 ,- forutenom en sånn miniversjon da. Endret 3. september 2023 av Chomsky89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå