AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Jeg har den siste tiden slitt med forstoppelse. Jeg får ut litt, men ikke alt. Jeg bruker Vi-siblin og laktulose daglig. Jeg har måttet ty til miniklyster og dulcolax stikkpiller når det har vært verst. Jeg venter på en undersøkelse til rektoskopi pga blødning ved avføring. Jeg har time i midten av September. Fra jeg var hos legen med dette og til nå, så har problemet mitt blitt litt verre, med kløe, sårhet og smerter i tillegg. Legen min kan ikke akkurat gjøre stort mer før jeg har vært på undersøkelsen. Så da sitter jeg her og holder på å bli litt smågal. Miniklyster og dulcolax funker der og da, men problemet kommer tilbake igjen senere på dagen/dagen etter. Jeg håper på at det "bare" er hemoroider som skaper trøbbel for meg nå. Jeg har lurt på å ringe legevakten, men jeg sliter ikke med smerter i magen og siden jeg får ut litt avføring, så tenker jeg at det ikke er så akutt og kan vente. Eventuelt at jeg kjøper Klyk på 120 ml og prøver det. Jeg prøver å drikke mye, skal prøve svisker, har kjøpt meg frukt og fiber tabletter, dulcolax tabletter 5 mg o.l. Noen tips til andre ting jeg kan prøve i mellomtiden? Anonymkode: 1a04f...477
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Movicol funker for meg. Anonymkode: 70629...08d
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Movicol ja. Anonymkode: 9e705...bac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå