Økkis Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hei! Skal på min andre date med en kar fra Tinder i morgen og vi skal lage middag sammen hjemme hos meg. Tips til hva vi kan ha på menyen??
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Kjøttboller, spagetti og tomatsaus. Så ruller han den siste kjøttbolla til deg med nesen sin. Anonymkode: c37fe...284 7 1
Rufs Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kjøttboller, spagetti og tomatsaus. Så ruller han den siste kjøttbolla til deg med nesen sin. Anonymkode: c37fe...284 👆🏻😆
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 En diger grisete burger med masse saus, som det er umulig å spise uten å søle masse ? Det kommer vel an på hvilken type mat dere liker. Er noen vegetar, liker dere krydret mat, liker dere noen landcuisine best som typisk norsk, italiensk, indisk, kinesisk e.l. Anonymkode: 94ffe...7c1
Numii Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Escargot? Froskelår? Neida. Gå for din 'spesialitet'.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Chili con carne med tilbehør. Laks med byggotto og asparges/spinatsalat Anonymkode: 0cef3...ac1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Hva med taco? Enkelt og greit, man bestemmer litt selv hva man fyller i skjell eller tortillas etter egne preferanser. Og rester kan du ha som salat på søndag ved siden av annen middag Anonymkode: 39b1d...02e 1
Gamerface Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjøttboller, spagetti og tomatsaus. Så ruller han den siste kjøttbolla til deg med nesen sin. Anonymkode: c37fe...284 😂
Gamerface Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med taco? Enkelt og greit, man bestemmer litt selv hva man fyller i skjell eller tortillas etter egne preferanser. Og rester kan du ha som salat på søndag ved siden av annen middag Anonymkode: 39b1d...02e Ser ikke pent ut å spise taco 😂 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 Gamerface skrev (1 minutt siden): Ser ikke pent ut å spise taco 😂 Ser en hel mengde mennesker påstå dette. Men jeg har i mitt liv aldri sett noen over 6-7 år spise taco på en «ikke pen» måte. Og folka i min familie elsker taco - jeg har fått det servert i alt fra barnebursdag, date og anledninger der man har på seg bunad. Hvordan spiser dere taco? Ts: kanskje gå for taco? Om en voksen mann eller kvinne ikke klarer spise en lefse med hendene uten å se ut som et svin så er ikke forholdet liv laga, vil jeg tro. Effektivt å få han luket ut på 2. date. Anonymkode: 763a5...318 2
Rosakatt Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 Gamerface skrev (5 minutter siden): Ser ikke pent ut å spise taco 😂 Det er viktig å finne ut om vi kan være komfortable med motparten på date, så ja til Taco for min del. Taco er livet selv. 3
Brunello Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 Det kommer an på hva slags interesser dere har. Regner med at du vet litt om hva han liker. Skulle jeg på date hjemme hos en dame, ville det ha vært en jeg hadde snakket/skrevet med og møtt tidligere. Da ville hun ha forstått at mat og vin er noe jeg er veldig interessert i, så jeg ville ha blitt ekstremt skuffet om vi ikke skulle lage/spise noe som var spennende og godt. På samme måte finner man de som blir fornøyd med butikk-taco og Pepsi Max. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #13 Skrevet 1. september 2023 Lag noe mer eksklusivt enn Taco. Dere kan velge meny sammen. Ta noe ordentlig middag. Stek/ fisk med saus og tilbehør, eller noe som har mye smak og tar litt tid å lage. Anonymkode: e268a...854 1 1
Fjellmannover190 Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 Sesongens mat er lam, bær, rotgrønnsaker, skalldyr, masse fisk, sopp, plommer, epler og mykje meir. Ville lagt opp til noko med enkle smaker på andre date, og som ikkje utfordrer deg på kjøkkenet. Legg opp til noko sikkert, og gjerne i sesong. 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #16 Skrevet 1. september 2023 Coq au vin Anonymkode: 559a0...db6
NiceOrNothing Skrevet 1. september 2023 #17 Skrevet 1. september 2023 Økkis skrev (6 timer siden): Hei! Skal på min andre date med en kar fra Tinder i morgen og vi skal lage middag sammen hjemme hos meg. Tips til hva vi kan ha på menyen?? En god hjemmelaget pizza med rødvin eller øl til . Evnt biff , peppersaus , potetbåter & salat . 2 1
exictence Skrevet 2. september 2023 #18 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Chili con carne med tilbehør. Laks med byggotto og asparges/spinatsalat Anonymkode: 0cef3...ac1 Hva som helst av middager
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #19 Skrevet 2. september 2023 exictence skrev (1 minutt siden): Hva som helst av middager Kanskje ikke fiskekaker, spaghetti med kjøtt og sånne superenkle retter? Anonymkode: e268a...854
exictence Skrevet 2. september 2023 #20 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje ikke fiskekaker, spaghetti med kjøtt og sånne superenkle retter? Anonymkode: e268a...854 Jo, jeg kunne godt funnet på det. Hadde sikkert pyntet med noe persille på potetene, og servert det litt delikat. Jeg elsker å lage enkle retter, og servere det delikat med på f.eks litt urter og legge det fint på tallerkenen. Dekke på bordet med noen friske blomster, tenne stearinlys. Kanskje ikke akkurat de billigste fiskekakene på første middagsbesøk, men det meste ellers, tror jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå