AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Del Skrevet 1. september 2023 Hei, Jeg slutter straks i jobben min ettersom driften legges ned og lurer på når jeg skal forvente å få utbetalt siste lønning og opptjente feriepenger? Jeg har siste arbeidsdag i slutten av denne mnd, men lønning for august neste uke. Som vil si at lønningene mine kommer etterskuddsvis. Vil det være slik at jeg skal få feriepengene som er opptjent sammen med lønningen jeg får for august ettersom det er min siste vanlige lønningsdag før fratreden? Og når kan jeg forvente å få pengene som er opptjent i september ettersom jeg kommer til å slutte i denne jobben før den vanlige utbetalingsdatoen for denne mnd lønning? mvh 23 år gammel jente som straks blir ufrivillig arbeidsløs:)) Anonymkode: 06523...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Del Skrevet 1. september 2023 Jeg vet ikke hvordan din jobb løser det, men håper du har søkt dagpenger Anonymkode: 758ce...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Del Skrevet 1. september 2023 Du vil nok få feriepengene på siste utbetaling i det arbeidsforholdet. Hvis ikke blir jo ikke grunnlaget riktig. Anonymkode: 09bb4...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå