Gå til innhold

Restaurant oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen tips om hvor man bør spise i Oslo for tiden? Skal ut med to venninner og det er lenge siden vi var på restaurant i byen. Har skalldyrallergi. Middels budsjett. Ikke så glad i asiatisk. Tenkte på afternoon tea på sommerro, men det virket som det stengte kl 17.

Anonymkode: 0b625...fd2

Skrevet

Du sier du ikke er så glad i asiatisk, regner du da med indisk? Jeg elsker å spise indisk gatemat på Listen to Baljit og Masala Politics.

Anonymkode: 3214f...d6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du sier du ikke er så glad i asiatisk, regner du da med indisk? Jeg elsker å spise indisk gatemat på Listen to Baljit og Masala Politics.

Anonymkode: 3214f...d6f

Takk, nei mente mer øst-asiatisk. Føler det er ekstremt mange restauranter som folk elsker med det temaet, så da skrev jeg det. Indisk er digg!

Skrevet

Hvis du liker indisk, kan jeg varmt anbefale «der peppern gror» på Rådhusplassen!

• Liker 1
Skrevet
Newgirll skrev (1 time siden):

Hvis du liker indisk, kan jeg varmt anbefale «der peppern gror» på Rådhusplassen!

Er den bedre enn den i bogstadveien?

Skrevet

Zarathustra er en skikkelig hyggelig restaurant for både god mat, litt i glasset og skravling.

Meze så dere får velge og vrake, dele og sammenligne. De er flinke med allergier og slikt også.

Anonymkode: 7cbca...a5c

Skrevet

Synes «listen to baljit» er bedre enn «der pepperen gror». Og jeg har prøvd to pepperen gror restauranter. Men alle er bra. Kolonialen på Bislett er veldig bra. Litt fransk stil.

Skrevet

Basso

feniqua

nimbu

Vinoteket

Plah

kød

code

Iki

Castello 

Avalon

Anonymkode: 2566f...51c

Skrevet

Jeg liker Egon i Oslo. Forsøkte en indisk resturant nær slottet i Oslo en gang. Det ble for sterk mat for meg. 

Skrevet

Castello har super god mat og er perfekt for en venninne kveld 😀

Anonymkode: fcb10...c36

• Liker 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (3 minutter siden):

Jeg liker Egon i Oslo. Forsøkte en indisk resturant nær slottet i Oslo en gang. Det ble for sterk mat for meg. 

Egon er ikke restaurant, da kan man like gjerne dra på burgerking 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Restaurant Einer.

Evt. Madonna. Det er de samme folkene som står bak dette som Einer.

Der peppern gror

Jeg er personlig glad i Chez Colin

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Egon er ikke restaurant, da kan man like gjerne dra på burgerking 

Hehe jeg har alltid sett på det som en resturant 🤣

• Liker 1
Skrevet
Eloise12345 skrev (35 minutter siden):

Hehe jeg har alltid sett på det som en resturant 🤣

Helt lov å foreslå Egon😊 Jeg pleier å dra dit med barna, helt perfekt for småbarnsfamilier! Men nå tenkte jeg mer for en venninnekveld og litt annen type sted😊

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Takk for mange flotte forslag! Må bli flere turer ut ser jeg😅

Skrevet (endret)
14 hours ago, AnonymBruker said:

Helt lov å foreslå Egon😊 Jeg pleier å dra dit med barna, helt perfekt for småbarnsfamilier! Men nå tenkte jeg mer for en venninnekveld og litt annen type sted😊

Hehe takk for forståelsen til forslaget mitt. Jeg tenker på Egon som en resturant. Men jeg forstår at man ser for seg et annet type sted for en venninnekveld.  Jeg håper dere finner et bra sted å spise. 🥰👌

Oslo mangler ikke på restauranter så det finnes sikkert noe bra 🥰❤️

Endret av Eloise12345

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...