AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hei! Ble for en tid siden sammen med en kvinne. En liten stund etter at vi hadde truffet hverandre, dro hun på helgeovernatting hos en guttevenn som hun tidligere hadde blitt kjent med gjennom Match.com. Hun var hele tiden åpen om dette. Hun hevder at det var kun en vennskapelig helgeovernatting. Men nå i det siste har det begynt å gnage meg hva egentlig hensikten og målet med denne helgen var. Vi er nå fortsatt sammen men jeg har fått en del vonde tanker i forhold til dette. Hva ville dere ha tenkt om dere hadde vært i samme situasjon. Og hva ville dere ha gjort i forhold til kjæresten. Anonymkode: 51f1b...4e3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Hadde stolt på kjæresten, noen klarer fint å bare være venner uten noe form for seksuelt eller kjærlighet, uavhengig av kjønn. Har du spurt kjæresten din hva egentlig hensikten med den overnattingen var? At du stresser litt på det, og trenger at hun forteller, eventuelt om de fortsatt er venner, om du kan møte han. Anonymkode: d8513...250
Gregarious Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Dette hadde jeg vertfall ikke akseptert, det har for øvrig ikke bare med om du stoler på partneren eller ikke. Det aller fleste vil få negative følelser om partneren overnatter hos noen de møtte på match, så det virker svært lite hensynsfullt atferd. 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde stolt på kjæresten, noen klarer fint å bare være venner uten noe form for seksuelt eller kjærlighet, uavhengig av kjønn. Har du spurt kjæresten din hva egentlig hensikten med den overnattingen var? At du stresser litt på det, og trenger at hun forteller, eventuelt om de fortsatt er venner, om du kan møte han. Anonymkode: d8513...250 Hun vet at jeg stresser på det. Og hevder det bare var et vennskapelig forhold. Og at de aldri hadde sex. Hun fortalte at dette var andre gang de møtes. Må også si at vi ikke var blitt sammen når dette skjedde, men vi ble det et par uker etter. Det jeg stresser på er hvorfor hun valgte å dra til han, etter at vi hadde vært på Date. Anonymkode: 51f1b...4e3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Gregarious skrev (8 minutter siden): Dette hadde jeg vertfall ikke akseptert, det har for øvrig ikke bare med om du stoler på partneren eller ikke. Det aller fleste vil få negative følelser om partneren overnatter hos noen de møtte på match, så det virker svært lite hensynsfullt atferd. Vi var teknisk sett ikke blitt et par når dette skjedde. Men vi hadde vært på et par dater. Ble sammen et par uker etter. Anonymkode: 51f1b...4e3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun vet at jeg stresser på det. Og hevder det bare var et vennskapelig forhold. Og at de aldri hadde sex. Hun fortalte at dette var andre gang de møtes. Må også si at vi ikke var blitt sammen når dette skjedde, men vi ble det et par uker etter. Det jeg stresser på er hvorfor hun valgte å dra til han, etter at vi hadde vært på Date. Anonymkode: 51f1b...4e3 Så du vil bestemme over hva hun hadde lov til å gjøre eller ikke før dere ble et par?? Hm.. tror du bør tenke over om du er kontrollerende. Anonymkode: 53257...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Om dere bare datet har hun jo ikke vært utro dersom det hadde skjedd noe heller. Uansett er det du som bør jobbe med deg selv i dette tilfellet, du har jo egentlig ingenting med hva hun skulle finne på FØR dere i det hele tatt tok praten om å være eksklusive. Beklager om jeg høres litt skarp ut, men mannen min var lik helt i starten av forholdet vårt, og det holdt på å ødelegge alt. Anonymkode: 9d0d9...744 1
Ebbeliten Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 Jobb med usikkerheten og selvfølelsen, så går sjalusien din over.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Jeg møtte en fyr på en dating app og vi har blitt bestevenner. Etterpå møtte jeg typen og det smalt. Har vært åpen og ærlig om at vi bare er venner, men hadde sex én gang helt i starten(da vi oppdaget at vi egnet oss bedre som venner) og han er trygg på det. Vi har hatt filmkvelder, gått på tur sammen og vært på byen sammen. Jeg elsker typen min og har null interesse av å ligge med kompisen min igjen. Men denne kompisen er viktig for meg da vi har et spesielt bånd uten at det er mer enn vennskap. Anonymkode: e8f94...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 Venneovernatting med noen hun møtte på Match? Kjenner du mange venner av motsatt kjønn som overnatter hos hverandre? 2 hours ago, AnonymBruker said: Hun vet at jeg stresser på det. Og hevder det bare var et vennskapelig forhold. Og at de aldri hadde sex. Hun fortalte at dette var andre gang de møtes. Må også si at vi ikke var blitt sammen når dette skjedde, men vi ble det et par uker etter. Det jeg stresser på er hvorfor hun valgte å dra til han, etter at vi hadde vært på Date. Anonymkode: 51f1b...4e3 Hun lyver nok, men hvis dette var før dere ble sammen så er det kun løgnen du kan være skuffet over og ikke knullinga. Anonymkode: 27e64...eca
KallePils Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 Hehe… vennskapelig helgeovernatting med en fyr hun har blitt kjent med via online sjekking. Er du dum? 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi var teknisk sett ikke blitt et par når dette skjedde. Men vi hadde vært på et par dater. Ble sammen et par uker etter. Anonymkode: 51f1b...4e3 Hva sutrer du for da? Dere var jo ikke sammen. Hun var fri og frank og kunne gjøre hva hun ville. Anonymkode: 05ea0...74b
Amistad Skrevet 1. september 2023 #13 Skrevet 1. september 2023 Beklager hvis noen føler at dette blir veldig Tate her, men det er overhode ikke meningen. Men gutter ... da hetrofiler gutter som er single, er aldri bare en venn for en jente. Eneste grunnen til at de svirrer rundt en jente er for å vente på den muligheten, om den er aldri så liten, om å få smette den inn. Jada, mange jenter / kvinner vil rope om det motsatte. Men det er bare fordi dem ikke har prøvd ( om så på gøy ) å late som at muligheten ligger på bordet. Hvis dere datet, men ikke var blitt et par, så skulle hun nok dit for å sjekke ut kjemien. og evt sex hvis kjemien stemte. Men hun valgte deg, Det er jo noe å tenke på
Virrevirrevapp Skrevet 2. september 2023 #14 Skrevet 2. september 2023 Det skjedde sikkert ikke noe men tipper han gutten er interessert i mer enn vennskap. De møttes tross alt på datingside.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #15 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei! Ble for en tid siden sammen med en kvinne. En liten stund etter at vi hadde truffet hverandre, dro hun på helgeovernatting hos en guttevenn som hun tidligere hadde blitt kjent med gjennom Match.com. Hun var hele tiden åpen om dette. Hun hevder at det var kun en vennskapelig helgeovernatting. Men nå i det siste har det begynt å gnage meg hva egentlig hensikten og målet med denne helgen var. Vi er nå fortsatt sammen men jeg har fått en del vonde tanker i forhold til dette. Hva ville dere ha tenkt om dere hadde vært i samme situasjon. Og hva ville dere ha gjort i forhold til kjæresten. Anonymkode: 51f1b...4e3 Gratulerer du har fått en cake eater. Hun har ,0 respekt for deg. Seriøst. Hun blir sammen med deg og reiser deretter på helgetur til en annen mann. I hvilket univers er det ok. Vi menn er desverre blitt så indoktrinert til å godta alt. For ingen vil være han sjalu mannen. Så vi godtar alt og blir tråkket på. Hva annet må du godta fra henne egentlig. Nye platoniske venner fra tinder. Snille menn blir tråkket på og utnyttet hele tiden, snillere mann, dårligere behandlet. Du har ingen respekt for deg selv så hvorfor skulle hun respektere deg?? Du blir gaslightet så inn i helv... Så du tviler på det du veit, og derfor kommer du hit. Anonymkode: 859bf...acf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå