AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Fikk utskrevet Daktacort hydrokortison krem av gynekologen min i håp om at den skulle fjerne underlivskløen min (har hatt denne av og på i 5 mnd.). Smurte meg morgen og kveld i 3 dager, men ble bare verre. Nå sitter jeg igjen med en veldig ubehagelig, brennende følelse i underlivet. Det svir SKIKKELIG. Siste dag jeg brukte salven var på mandag, men svien sitter fortsatt i. Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid tok det før den brennende følelsen ble borte? K20 Anonymkode: 851b2...a86
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Hjelper ikke Pevisonen heller? Ville spurt legen. Anonymkode: 4a256...8dd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hjelper ikke Pevisonen heller? Ville spurt legen. Anonymkode: 4a256...8dd Har fått resept på Pevisone også, men er usikker på når jeg skal starte. Bør vente til bivirkningene er over, sa gyn. Hjalp Pevisone for deg? Anonymkode: 851b2...a86
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har fått resept på Pevisone også, men er usikker på når jeg skal starte. Bør vente til bivirkningene er over, sa gyn. Hjalp Pevisone for deg? Anonymkode: 851b2...a86 Det spiller jo ingen rolle om Pevisone hjalp for meg når du ikke vet hva som feiler verken deg eller meg. Anonymkode: 4a256...8dd
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det spiller jo ingen rolle om Pevisone hjalp for meg når du ikke vet hva som feiler verken deg eller meg. Anonymkode: 4a256...8dd Etter fem måneder med vondt er jeg helt klar over dette. 😊 Vil ha din erfaring. Hvor lenge smørte du deg? TS Anonymkode: 851b2...a86
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #7 Skrevet 2. september 2023 Jeg fikk beskjed om å bruke inotyol etter bivirkning av datacort. Brukte det hver kveld i 3-4 dager før det roet seg. Du får det uten resept, er du i tvil kan du spørre legen, men det skader ikke å prøve. Anonymkode: 34225...84a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #8 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk beskjed om å bruke inotyol etter bivirkning av datacort. Brukte det hver kveld i 3-4 dager før det roet seg. Du får det uten resept, er du i tvil kan du spørre legen, men det skader ikke å prøve. Anonymkode: 34225...84a Takk for tips! Prøvde dette i kun 1 dag, så bør kanskje prøve igjen. Ble det helt bra? TS Anonymkode: 851b2...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå