Gå til innhold

Hvordan viser man at man liker noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For eks det å be en inn på kaffe eller ut på kaffe og han sier ja, vil det være en god tilbakemelding på at han liker deg da? 

Hvordan starte en flørt som dame? Jeg er elendig på dette. Jeg snakker om en venn/bekjent. Han aner ikke at jeg liker han og det er så vanskelig å holde tilbake følelsene nå. K29

Anonymkode: f2f2c...5de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be en inn på kaffe eller ut på kaffe er selvfølgelig hyggelig av deg. D3et er nok da mest sannsynlighet for at du og vedkommende har hyggelige tanker om hverandre, siden du ber og hvis han sier ja. Det er et fint initiativ av deg, og en fin måte å bli mer kjent på og kanskje blir det noe videre. Men det er jo ikke sikkert det blir. Men uansett er det fint av deg å invitere eller spørre.

Å starte en flørt, hm. 

Jeg ville si at jeg ville da ta initiativ til  å snakke med, invitere på en kaffe, gå en tur.... Altså ta initiativ<tiv til  å bli kjent.

Skrevet

Om de sier ja til en kaffe så kan det være et godt tegn ja, litt avhengig av settingen.

Ellers Smil, hold blikkontakt, le når han ler, ta på han... Skal ofte ikke så mye til.

Anonymkode: c5360...cd5

Skrevet
exictence skrev (5 minutter siden):

Be en inn på kaffe eller ut på kaffe er selvfølgelig hyggelig av deg. D3et er nok da mest sannsynlighet for at du og vedkommende har hyggelige tanker om hverandre, siden du ber og hvis han sier ja. Det er et fint initiativ av deg, og en fin måte å bli mer kjent på og kanskje blir det noe videre. Men det er jo ikke sikkert det blir. Men uansett er det fint av deg å invitere eller spørre.

Å starte en flørt, hm. 

Jeg ville si at jeg ville da ta initiativ til  å snakke med, invitere på en kaffe, gå en tur.... Altså ta initiativ<tiv til  å bli kjent.

Selvom det ene barnet leker med han sitt? Tenker kanskje han må si ja for å være hyggelig?  Tenkte å ta det i kombinasjon ved henting/levering. Tja, den flørtingen er jeg ikke god på. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvom det ene barnet leker med han sitt? Tenker kanskje han må si ja for å være hyggelig?  Tenkte å ta det i kombinasjon ved henting/levering. Tja, den flørtingen er jeg ikke god på. 

Han sier ikke ja hvis han ikke vil. Men om han vil noe mer enn bre å snakke hyggelig med deg, det vet man jo ikke. Det vet ikke han om deg heller. Å be ham inn på kaffe er hyggelig av deg uansett, og det ville jeg absolutt gjort.

Gjør det evt flere ganger. Så utvikles kanskje noe. Dere blir mer kjent. Be ham på middag, han og barnet. Koselig av deg.

• Hjerte 1
Skrevet
exictence skrev (2 minutter siden):

Han sier ikke ja hvis han ikke vil. Men om han vil noe mer enn bre å snakke hyggelig med deg, det vet man jo ikke. Det vet ikke han om deg heller. Å be ham inn på kaffe er hyggelig av deg uansett, og det ville jeg absolutt gjort.

Gjør det evt flere ganger. Så utvikles kanskje noe. Dere blir mer kjent. Be ham på middag, han og barnet. Koselig av deg.

Enig, ta utgangspunkt i at du ikke vet om det er vennskapelig eller mer fra hans side og ta det som det kommer. Bli bedre kjent. Han synes nok det er hyggelig uansett. Og kanskje blir det mer.

Anonymkode: 7b189...53f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om de sier ja til en kaffe så kan det være et godt tegn ja, litt avhengig av settingen.

Ellers Smil, hold blikkontakt, le når han ler, ta på han... Skal ofte ikke så mye til.

Det er jo mildt sagt litt vagt :) Det kan også bare være en venne gest!  Hva med å bare spørre om man kan ta en "date" og se hva responsen blir ? Skummelt ja, men da får man avklart det hele på minuttet :)  Så må man finne ut om man passer sammen, og da trengs det flere dater. Men åpne med akkurat dette og ikke gå rundt grøten som en full katt! 

• Nyttig 1
Skrevet

Er det ikke litt kleint når mora di dater venninna far?

Anonymkode: eacc1...eb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det ikke litt kleint når mora di dater venninna far?

Anonymkode: eacc1...eb6

De er litt små... Tenker ikke over det nå,men skjønner du spør. 

Skrevet
KallePils skrev (13 timer siden):

Blowjob. Kan ikke misforstås 

Blowjob ja🤦‍♀️ Han kom inn og ble sittende her ei stund. Ser ut til at han liker å bli bedt inn da... Men ikke et gram klokere på om han liker meg. 

Skrevet
KallePils skrev (14 timer siden):

Blowjob. Kan ikke misforstås 

Ja, for sånn får man seg et fast forhold, vet du 🙄🤦🏼‍♀️ 

Anonymkode: 5c5ae...60b

Skrevet
Antiviruset skrev (På 1.9.2023 den 16.09):

Det er jo mildt sagt litt vagt :) Det kan også bare være en venne gest!  Hva med å bare spørre om man kan ta en "date" og se hva responsen blir ? Skummelt ja, men da får man avklart det hele på minuttet :)  Så må man finne ut om man passer sammen, og da trengs det flere dater. Men åpne med akkurat dette og ikke gå rundt grøten som en full katt! 

Jeg vet ikke.. jeg blir litt gal av meg selv. Tenker veldig på han. Redd hsn treffer andre, redd han skal vite at jeg liker han uten at hsn gjør det samme tilbake. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2023 den 14.18):

JøøØss, er naboen min på snart 90 keen på meg? Eller er jeg keen på henne uten å være klar over det, kanskje? Dette var forvirrende og "kompliserte" råd, altså.😅

Skrevet
exictence skrev (På 1.9.2023 den 14.16):

Å starte en flørt, hm. 

Det er så pinlig om han sier nei. 

Skrevet

Hvorfor er det pinlig om han sier nei?

Du er jo bare vennlig. Ingenting pinlig i det, vel?

Skrevet
exictence skrev (17 timer siden):

Hvorfor er det pinlig om han sier nei?

Du er jo bare vennlig. Ingenting pinlig i det, vel?

Ja men skal sikkert noe til for at han sier nei. Tror du helt ærlig at han skjønner at jeg liker han? Når han kommer tenkte jeg bare spontant å spørre om han vil ha en kaffekopp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja men skal sikkert noe til for at han sier nei. Tror du helt ærlig at han skjønner at jeg liker han? Når han kommer tenkte jeg bare spontant å spørre om han vil ha en kaffekopp. 

Nei, det er jo ikke sikkert at han skjønner det. 

Men hvorfor ikke la ham skjønne det? Gjør det noe?

Skrevet

De du liker gir du oppmerksomhet, invitasjon på kaffe er perfekt. Blikk, tid til å prate, smil osv. Mer skal ikke til. Du kan godt legge til rette for å møtes "tilfeldig" litt oftere enn naturlig også. Liker han deg setter han pris på det, da ønsker han det samme som deg. Tenkte han ikke på deg før, vil han gjøre det da.

Anonymkode: 0d6d5...6b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

De du liker gir du oppmerksomhet, invitasjon på kaffe er perfekt. Blikk, tid til å prate, smil osv. Mer skal ikke til. Du kan godt legge til rette for å møtes "tilfeldig" litt oftere enn naturlig også. Liker han deg setter han pris på det, da ønsker han det samme som deg. Tenkte han ikke på deg før, vil han gjøre det da.

Anonymkode: 0d6d5...6b4

Det er igrunnen veldig sant. 

Man får også øynene opp litt for de som gir deg oppmerksomhet. Tror du at om jeg ikke hadde vært interessant for han, så ville han kanskje brukt unnskyldninger for å ikke komme eller iallefall ikke hentet ved døra og bevisst prate? Så har et ørlite håp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...