Gå til innhold

ass to mouth

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det mange av dere damer som har gjort eller gjør dette? Altså å ta den i munnen etter at dere har hatt den i rumpa. Jeg hadde en ons her om dagen, og hun sugde med til jeg kom etter at jeg hadde hatt pikken i rumpa hennes. Aldri opplevd det før, så jeg lurer på om dette er vanlig eller om jeg traff på en sjelden blomst av ei dame.

Anonymkode: b6b60...190

ALDRI!!!!! Kan ta den i baken men ALDRI om jeg suger etter den har vært der, forann ja, bak nei!

Anonymkode: 22f2b...8fd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Aids er verre en graviditet. 

Anonymkode: 1048b...09b

Det er vel ingen som får aids lenger? Iallfall er det ikke noe jeg tenker på. 

Skrevet
1 hour ago, Topsi said:

Dette må være selve definisjonen på fekal-oral smitte

Du sier de herligste ord ... 🤢

• Liker 2
Skrevet
Even Tuell skrev (Akkurat nå):

Du sier de herligste ord ... 🤢

😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er det mange av dere damer som har gjort eller gjør dette? Altså å ta den i munnen etter at dere har hatt den i rumpa. Jeg hadde en ons her om dagen, og hun sugde med til jeg kom etter at jeg hadde hatt pikken i rumpa hennes. Aldri opplevd det før, så jeg lurer på om dette er vanlig eller om jeg traff på en sjelden blomst av ei dame.

Dette er jo åpenbart løgn. 

Men ja, det har jeg gjort. Men samboeren min. Så jeg vet hvordan rævhullet mitt smaker. 

Anonymkode: f5d0c...068

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig. Jeg slikker ikke toalettet heller.  

Blomst? Mer møkkbille.

Anonymkode: 1ec2f...232

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette har hun gjort ofte, rett fra bak og i munn å sprute. Deilig å pirrende. Hun slikker meg mye bak og så kliner vi.

Og det gjør vi uten å planlegge først. Vasker ikke baken i 100 år før sex

Anonymkode: 44d1c...d8d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
rockybalboa skrev (På 1.9.2023 den 13.40):

Hadde du ubeskyttet analsex med en ons?

Ja?

Anonymkode: 4ee28...a1f

Skrevet

De færreste vil ha tarmbakterier i munnen, men finnes nok noen som gjør det og tar sjansen. Jeg tenker det er uhygienisk. Det er også alltid lurt å bruke kondom under analsex nettopp fordi det er tarmbakterier der og de er ikke alltid noen snille og hyggelige skapninger.

Skrevet

Noen her sier det kan være farlig. Det er svært usannsynlig. Det er riktignok en mulighet for å overføre smitte fra analen til munn, men er man frisk er det ikke noen stor risiko. Om det er noe argument for å drive med dette er en annen sak. 

Anonymkode: b18fb...b4c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ja?

Anonymkode: 4ee28...a1f

Du er ikke TS, hvorfor svarer du på mitt spørsmål til TS med et nytt spørsmål?

Skrevet
On 9/1/2023 at 1:53 PM, AnonymBruker said:

Ikke ødelegg tråden med useriøse svar er du snill

Ja, for tråden var så seriøs fra før at det der ødela alt.

Skrevet
On 9/1/2023 at 11:19 PM, AnonymBruker said:

Det er vel ingen som får aids lenger? Iallfall er det ikke noe jeg tenker på. 

Omtrent umulig å få aids av en heterofil mann med mindre han er sprøytenarkoman. Er ikke uten grunn at aids i hovedsak er en homofil sykdom.

Skrevet
Kipling skrev (2 minutter siden):

Omtrent umulig å få aids av en heterofil mann med mindre han er sprøytenarkoman. Er ikke uten grunn at aids i hovedsak er en homofil sykdom.

Ikke idag, og ikke med folk fra alle land

Skrevet
1 hour ago, Topsi said:

Ikke idag, og ikke med folk fra alle land

Jo...

Omtrent umulig for en kvinne å gi en mann aids, så heterofile menn har ikke aids.

Det er to måter å få aids på, med mindre man er afrikansk, og det er å gjennom å dele sprøyter med noen som har det eller å ta det i ræva fra noen som har det.

Ligger du med menn som ikke er sprøytenarkiser, ikke blir tatt i ræva av andre menn og ikke er fra Afrika, så er det omtrendt umulig at de har det. Så da spiller det ingen rolle hvilket hull de tar deg i, det er omtrent umulig å få det.

Skrevet

Æsj 😳

Anonymkode: ddea3...e8a

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Noen her sier det kan være farlig. Det er svært usannsynlig. Det er riktignok en mulighet for å overføre smitte fra analen til munn, men er man frisk er det ikke noen stor risiko. Om det er noe argument for å drive med dette er en annen sak. 

Anonymkode: b18fb...b4c

Så lenge det ikke er direkte bæsj på pikken er det nok lav risiko for å bli syk ja. Seksuell smitterisiko er det den samme som å suge noen uten å ha hatt dem i analen.

Stort sett det eneste man risikerer å ta noen i munnen etter å ha hatt dem bak er litt dårlig mage / renna-ræv. Det er åpenbart ikke særlig sexy, men heller ikke veldig alvorlig. Bakteriene man får i seg kommer bokstavlig fra egen ræv. Det hadde vært noe annet om man sugde en pikk som hadde vært inni en annens ræv.

Dog, man utsetter seg for litt samme risiko som om man er dårlig med håndvasken etter dobesøk. Det hadde vel vært verre om man tok pikken fra rumpa til fitta, siden man da flytter bakterier fra ett sted de kan gjøre langt mer ugang.

Det som gjør ass-to-mouth fullstendig uaktuelt for min del er det mentale. Tanken på å ta noe i munnen som har vært i noens rumpe er på topplista av usexy. Selv med fullstendig sterilisert rumpe ville det vært 120% uaktuelt, usexy og ekkelt å ta noe derfra i munen.

Skrevet

Aldri, det hørtes forferdelig uhygienisk ut

• Nyttig 1
Skrevet

Anonymkode: 9357b...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...