Januarjenta Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hei Jeg og ny samboer er igang med å sende henvisning til Riksen for ivf. Jeg har 3 barn fra før, men samboer har ingen. Blir det totalt avslag pga mine barn med tidligere partner? Gynekologen som sender henvisningen trodde kanskje den kommer til å bli avvist😅 Vi er to damer, så det blir å bruke donor. Noen som vet hva ventetiden er nå? I tilfelle vi ikke blir avvist🤞
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Januarjenta skrev (1 time siden): Hei Jeg og ny samboer er igang med å sende henvisning til Riksen for ivf. Jeg har 3 barn fra før, men samboer har ingen. Blir det totalt avslag pga mine barn med tidligere partner? Gynekologen som sender henvisningen trodde kanskje den kommer til å bli avvist😅 Vi er to damer, så det blir å bruke donor. Noen som vet hva ventetiden er nå? I tilfelle vi ikke blir avvist🤞 Er det du eller din partner som skal gå gravid? Tipper det kan ha noe å si? Hvis hun skal gå gravid får dere nok plass. Hvis du skal gå gravid kan det kanskje bli vanskeligere? Anonymkode: 07ca1...ace
Januarjenta Skrevet 1. september 2023 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2023 Er jeg som skal gå gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå