Gå til innhold

Folk som alltid skal fortelle deg at du ikke burde forhaste deg i noe

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid venner som skal sitte å kommentere på hvem jeg blir sammen med eller hvem jeg ikke skal være sammen med.. Ting som enkelt blir sagt:

"Kanskje hun er lik exen din"
"Du husker hva som skjedde sist gang du var i et forhold"
"Du burde tenke deg om før du møter henne"
Og bla bla bla...

Jeg er en godt voksen mann over 30 årene, trenger ikke folk som skal sitte å fortelle meg hva jeg skal gjøre eller ikke..

Og når det er motsatt situasjon, når det er vennene mine som har funnet noen.. Så gjør de det helt motsatte av det dem sier til meg.. Forhaster seg, hopper inn i det..

Akkuratt som at folk blir sjalu eller ikke vil at jeg skal ha det godt

Anonymkode: fa6be...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som dere alle er impulsive da.

Anonymkode: 1b783...db1

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Høres ut som dere alle er impulsive da.

Jeg forhaster meg ikke inn i ting, for meg så vil jeg bli ordentlig kjent med personen først.

Men uansett om jeg bruker 1 år på noen, så blir dem og si det samme.

Skrevet

Hvis dette gjentar seg så er du innom en del forhold.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dette gjentar seg så er du innom en del forhold.

Det er ikke det som er poenget.

Poenget er at jeg er lei at folk skal sitte å styre meg når jeg er over 30 år, når dem selv ikke følger sine egene poeng og dem har vært i mere forhold en jeg har vært i.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke det som er poenget.
Poenget er at jeg er lei at folk skal sitte å styre meg når jeg er over 30 år, når dem selv ikke følger sine egene poeng og dem har vært i mere forhold en jeg har vært i.. 

Du velger selv hvilke folk du vil ha kontakt med...Hvis du synes folk er dårlige venner eller bare dumme, trenger du ikke ta dem med på råd om kjærlighet eller holde kontakt i det hele tatt. 

Skrevet

Ts, sånne folk vil det dessverre alltid være. Men du kan sette dem på plass og se om det funker. Typ "hva så? Hvordan påvirker mine valg deg og hvorfor har du så mye meninger om mitt liv?"

Anonymkode: 5856b...cec

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Hvis du stadig får høre av mange folk at du ikke burde forhaste deg, er du kanskje litt impulsiv av deg?

Jeg kan nemlig aldri i mitt liv huske at noen har sagt noe sånt til meg :ler: selv om jeg har nok av venner og familiemedlemmer som liker å legge seg opp i ting.

Dette går tydeligvis litt inn på deg, så da er det mulig du kanskje er redd for at de har et poeng?

Skrevet
2 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Hvis du stadig får høre av mange folk at du ikke burde forhaste deg, er du kanskje litt impulsiv av deg?

Jeg kan nemlig aldri i mitt liv huske at noen har sagt noe sånt til meg :ler: selv om jeg har nok av venner og familiemedlemmer som liker å legge seg opp i ting.

Dette går tydeligvis litt inn på deg, så da er det mulig du kanskje er redd for at de har et poeng?

3 forhold på 15 år? Vil ikke si at jeg har forhastet meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

3 forhold på 15 år? Vil ikke si at jeg har forhastet meg

Du går skjeldent inn i forhold, men vennene mener du ofte forhaster deg? Dette stemmer ikke helt overens...

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Du går skjeldent inn i forhold, men vennene mener du ofte forhaster deg? Dette stemmer ikke helt overens...

Nu sa jeg at dem forhaster seg å ikke jeg. 

Skrevet

Det er ofte slik at det er lettere å gå andre råd enn å følge de selv ;) Høres ut som vennene dine har denne utfordringen. Men opplever du at det er velment eller ikke? For så lenge det er velment, så aksepterer jeg at folk øser ut av seg med mer eller mindre gode råd. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nu sa jeg at dem forhaster seg å ikke jeg. 

Mens de mener det er omvendt. 

Du får vel bare prøve å leve ditt eget liv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...