Gå til innhold

Cheater??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet med en fyr over en lengre periode. Han virker veldig interessert og vil møtes. Helt tilfeldig kom jeg over han på et annet sosialt medie hvor han skrev til en annen dame at hun var rå, fin , han digget henne etc og sendte hjerter og kysse emoji . Er dette innfor eller nei nei??

Anonymkode: af25d...4a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innafor om man ikke er eksklusive ja. 

Anonymkode: 06d5e...386

Skrevet

Så lenge han er singel så er det vel greit? Du har jo ikke møtt han ennå? Det er lov å flørte.

Anonymkode: 2c71b...b84

• Liker 4
Skrevet

Er det "skrevet" eller "skrævet" du har gjort?

Stor forskjell.

Trodde du at du hadde eksklusiv rett på ham bare fordi dere snakker sammen?

Skrevet

For det første: om de kun skriv ilag, så er de jo langt ifrå eit eksklusivt forhold? Då er han verken "cheater" og du har ikkje grunn til å reagere på det. For det andre: Kor gamal er han? Eg hadde lett skygga banen om ein vaksen(over 25) skreiv slike ting offentleg 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har skrevet med en fyr over en lengre periode. Han virker veldig interessert og vil møtes. Helt tilfeldig kom jeg over han på et annet sosialt medie hvor han skrev til en annen dame at hun var rå, fin , han digget henne etc og sendte hjerter og kysse emoji . Er dette innfor eller nei nei??

Anonymkode: af25d...4a0

Jeg synes faktisk ikke det er greit om dere har skrevet sammen over en lengre periode. Samtidig ville jeg nok møtt ham om jeg var interessert. Men hadde nok hatt dette i mente. Men også vært åpen. Noen slenger ofte ut slengkyss til kusiner, brødre  osv. uten at det betyr noe flørting.

Skrevet

Vitner mer om mangel på antenner. Å flørte åpenlyst med flere samtidig kommer de fleste til å finne ut av.

Jeg mister raskt interessen for de som åpenbart er interessert i andre. Den type konkurranse gidder jeg ikke, så lar det ligge på vennskapsnivå eller kutter kontakt derifra. 

Anonymkode: 3076a...a2e

• Liker 1
Skrevet

Er dere ikke blitt sammen, så er dørene åpne. 

Så nei.

Anonymkode: 3ab5e...e49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...