Gå til innhold

Seksuelle meldinger til en annen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting annet enn et svik hvor partner gikk over streken med noen meldinger. Noen som har opplevd det hos partner?Hvordan taklet dere det? 

Anonymkode: d816b...bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takler det dårlig, og tror ikke på at det bare var meldinger. Får nok aldri vite sannheten, og det tærer. Så jeg må nok gå. 

Anonymkode: def44...91a

• Liker 2
Skrevet

Hadde nok revurdert hele forholdet. Noe må være galt i forholdet hvis partner hadde hatt behov for å skrive seksuelt til andre. Nesten så det hadde vært verre enn utroskap i fylla, for det hadde vært en bevisst handling. Helt greit å fantasere eller utvikle følelser, men ikke greit å dyrke dem eller agere på dem. Vet ikke om jeg hadde trodd på at det ikke hadde skjedd noe mer heller. Også hadde det vel gjort noe med både selvbilde og selvtillit. Kjenner jeg blir kvalm bare av tanken…

Anonymkode: cc233...354

• Liker 2
Skrevet

Har opplevd det. Hadde foregått over flere år med samme dama. Jeg tok med meg barnet vårt og flyttet. I ettertid kom det fram at det var mye mer enn «bare» meldinger. Glad jeg tok de valgene jeg gjorde den gangen.

Anonymkode: 52c44...ff8

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ingenting annet enn et svik hvor partner gikk over streken med noen meldinger. Noen som har opplevd det hos partner?Hvordan taklet dere det? 

Anonymkode: d816b...bd5

Det er aldri bare meldinger desverre. Du får en utvannet versjon. Partneren er i skade begrensing modus og du får ikke sannheten.

Det er fortrolig samtaler, bilder, videochat, utlevering av deg, ned snakking av deg. Noe må man gjøre for å unnskylde egen oppførsel.

Les om trickle truth cheaters. 

Det vil bli minimering, halve sannheter, løgner mm. Det partneren tror forholdet kan overleve.

Om 6 mnd vil du ha fått mere info men du vil aldri stole på at du veit alt pga løgnene i starten.

Utro folk juger, juger og juger litt til alt må verifiseres.

Anonymkode: ff14b...cab

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har gjort det selv og det var bare meldinger, innså at vi var over streken og kuttet kontakt. Følelsene forsvant etter ca et år.

så ble et lite svik fra min side, men rydda opp.

Anonymkode: 3b441...1a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...