AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Jeg synes selv at det er noe av det skjønneste i verden ❤️🔥 Hver kveld (og en og annen morgen) er som tatt ut av Outlander eller en annen romantisk serie. Nyter ham så inderlig ✨😍 Anonymkode: 767bb...1da 1 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes selv at det er noe av det skjønneste i verden ❤️🔥 Hver kveld (og en og annen morgen) er som tatt ut av Outlander eller en annen romantisk serie. Nyter ham så inderlig ✨😍 Anonymkode: 767bb...1da Dette har jeg ingen tro på. Kvinne på KG som nyter sex. Nei, ikke faen… Anonymkode: 9396b...52f 6 1 1
SlemUlv Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Fordi ingen av oss har helse til det. 10 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Fordi han føler seg brukt og utnyttet hvis vi har sex mer enn en gang i uka. Anonymkode: 7215b...59e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): troll Anonymkode: dba55...135 Hvorfor tror du det? Tror du ikke lidenskapelige ekteskap finnes? Anonymkode: 767bb...1da
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Vi har en del annet å gjøre også, og helt personlig er jeg sånn innretta at hvis jeg er sliten eller det har vært gnisninger mellom oss i løpet av dagen, er jeg ikke så klar for sex. Jeg trenger både å føle meg sett og å ikke være helt utslitt, blant annet av dårlig arbeidsfordeling. Anonymkode: 8afbf...268 19 11
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 Fordi jeg lurer på om jeg er aseksuell. Anonymkode: a5d8d...f22 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dette har jeg ingen tro på. Kvinne på KG som nyter sex. Nei, ikke faen… Anonymkode: 9396b...52f Jeg tror på at mange KG-damer nyter sex i bøtter og spann, men at de forteller om det i form av klissete noveller der de "nyter ham så inderlig" er mer suspekt. Rart at ikke TS like greit dro til med enda mer inngående beskrivelse av akten, f.eks. "jeg nyter så inderlig at han vill av kåtskap bestiger meg med sitt dirrende lem mens jeg stønner mykt og klynkende" eller noe. Du har litt å gå på her, TS! Anonymkode: 61303...2ad 15 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes selv at det er noe av det skjønneste i verden ❤️🔥 Hver kveld (og en og annen morgen) er som tatt ut av Outlander eller en annen romantisk serie. Nyter ham så inderlig ✨😍 Anonymkode: 767bb...1da Heldig dere er da! Vi har sjelden sex. Kan sitte på jobb og tenke at jeg har lyst på sex når jeg kommer hjem/i løpet av kvelden når familielivet ligger til rette. Men straks jeg ser han så forsvinner all lyst. Får faktisk grøsninger bare han tar på meg. Anonymkode: 7fb67...e4a 2 4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Heldig dere er da! Vi har sjelden sex. Kan sitte på jobb og tenke at jeg har lyst på sex når jeg kommer hjem/i løpet av kvelden når familielivet ligger til rette. Men straks jeg ser han så forsvinner all lyst. Får faktisk grøsninger bare han tar på meg. Anonymkode: 7fb67...e4a Hvorfor skiller du deg ikke fra han? Hvis mannen din gir deg grøsninger hvis han tar på deg ville vel dere begge fått det bedre på hver deres kant? Anonymkode: a0441...fc8 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror på at mange KG-damer nyter sex i bøtter og spann, men at de forteller om det i form av klissete noveller der de "nyter ham så inderlig" er mer suspekt. Rart at ikke TS like greit dro til med enda mer inngående beskrivelse av akten, f.eks. "jeg nyter så inderlig at han vill av kåtskap bestiger meg med sitt dirrende lem mens jeg stønner mykt og klynkende" eller noe. Du har litt å gå på her, TS! Anonymkode: 61303...2ad Haha, jeg kan skjønne hva du mener. Og jeg ordlegger meg litt rart av og til. Men det er faktisk sånn jeg har det. Og da er det en nysgjerrighet der på hvorfor andre opplever samlivet slik jeg gjør. Jeg skulle ønske at alle kunne ha det sånn. Anonymkode: 767bb...1da
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #13 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Haha, jeg kan skjønne hva du mener. Og jeg ordlegger meg litt rart av og til. Men det er faktisk sånn jeg har det. Og da er det en nysgjerrighet der på hvorfor andre opplever samlivet slik jeg gjør. Jeg skulle ønske at alle kunne ha det sånn. Anonymkode: 767bb...1da *Hvorfor andre IKKE opplever samlivet slik jeg gjør. Anonymkode: 767bb...1da
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 Er så teit å si at det er troll. Jeg eeeeeelsker å ha sex med mannen min, helst flere ganger hver dag. Vært sammen i årevis så ikke nytt og spennende slikt men han tenner meg veldig. Tror generelt det er mange som er sammen med partnere som de deler mye annet med men ikke den fysiske kontakten. Finner på utallige unnskyldninger. Anonymkode: 5bbb3...a26 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #15 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg synes selv at det er noe av det skjønneste i verden ❤️🔥 Hver kveld (og en og annen morgen) er som tatt ut av Outlander eller en annen romantisk serie. Nyter ham så inderlig ✨😍 Anonymkode: 767bb...1da Æsj Anonymkode: 3eaa9...113
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #16 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor skiller du deg ikke fra han? Hvis mannen din gir deg grøsninger hvis han tar på deg ville vel dere begge fått det bedre på hver deres kant? Anonymkode: a0441...fc8 Ingen av oss som er tøffe nok til å ta steget.. Anonymkode: 7fb67...e4a
VioletAndPicea Skrevet 1. september 2023 #17 Skrevet 1. september 2023 Fordi han har skoliose og høyt blodtrykk gjør så vondt at han ligger og hyperventilerer og ikke klarer å nyte noe som helst. Blir en god fotmassasje og pledd hver kveld heller. Det er min appetitt som er mest glupsk kan man si. 2
Bacteria Skrevet 1. september 2023 #18 Skrevet 1. september 2023 Det er jo noen nivå mellom å ha heit sex hver kveld og morgen og å ikke ønske sex noen gang da ts 😅 7 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #19 Skrevet 1. september 2023 VioletAndPicea skrev (4 minutter siden): Fordi han har skoliose og høyt blodtrykk gjør så vondt at han ligger og hyperventilerer og ikke klarer å nyte noe som helst. Blir en god fotmassasje og pledd hver kveld heller. Det er min appetitt som er mest glupsk kan man si. Ikke en bj heller? Anonymkode: 5bbb3...a26
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #20 Skrevet 1. september 2023 38 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor tror du det? Tror du ikke lidenskapelige ekteskap finnes? Anonymkode: 767bb...1da Jeg tror heller ikke på dette. Det finnes knapt en kvinne i verden som har så stor sexlyst som det her Anonymkode: 2edcf...c0d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå