Gå til innhold

Jeg vet for mye siden jeg var der selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var sammen med en mann en kort periode. Mye var bra, han var grei og kjekk og sånn, men det fungerte ikke seksuelt. Han hadde rett og slett behov (både mengde sex, men særlig hav slags former for sex) som jeg ikke ville være med på og det var viktig for ham at det var noe vi drev med. Begge forsto at det ikke gikk, så vi skilte lag.

Nå ser jeg at han har fått ny kjæreste, en jeg kjenner delvis og som jeg synes er søt og alt sånt. De har vært sammen lengre enn han og jeg var sammen, og det ser ut til å funke. Men jeg synes jeg vet for mye om ham, derfor også om dem, og da også om henne. Jeg VET hva de gjør, og jeg forstår at hun fikser det. Og det er kjempeforstyrrende de bildene jeg får i hodet når jeg ser henne.

Jeg vet selvsagt at dette ikke er min sak, at jeg bør la være å tenke på dette i det hele tatt og egentlig trekke meg unna de møteplassene der jeg kan støte på henne. Men mine egne erfaringer gir meg too much information, som det heter. 

Anonymkode: f2f9e...942

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du VET ikke det. For det kan hende at han er så forelsket at han har gått grundig ned på kravene sine seksuelt for hennes skyld.

De fleste menn synes faktisk at å kapre drømmedama er viktigere enn en og annen fetisj, selv om de selvfølgelig gjerne hadde tatt begge deler på en gang.

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Du vet jo ikke, kan hende de matcher helt på det seksuelle. Kanskje det er hun som er pådriver med hva de nå enn bedriver, som du synes er så ekkelt.

Anonymkode: 33cb5...c66

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, Beloved said:

Nei, du VET ikke det. For det kan hende at han er så forelsket at han har gått grundig ned på kravene sine seksuelt for hennes skyld.

De fleste menn synes faktisk at å kapre drømmedama er viktigere enn en og annen fetisj, selv om de selvfølgelig gjerne hadde tatt begge deler på en gang.

Dette kan absolutt være tilfellet ja. 

Ellers kan det hende at hun har samme fetish, hvem vet. Jeg merker jeg er nysgjerrig på hva det er... For det eneste jeg kan tenke meg være så ille at TS skulle få slike tanker, er lek med avføring liksom. Klarer ikke se for meg noe annet som skal være så ille at man tenker såpass ille om andre...

Anonymkode: 6c156...a4b

• Liker 3
Skrevet

Hun ser deg, og vet hun også.

Anonymkode: b714e...b31

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Du ANTAR at du vet. Og du, du vet faktisk ikke. 

Anonymkode: 5b63f...d65

• Liker 3
Skrevet

Klarer du virkelig ikke å la være å tenke på hva andre voksne mennesker gjør sammen på sovrommet? Høres utrolig barnslig ut. Jeg tar det for gitt at mange mennesker rundt meg gjør masse seksuelle ting som ikke er min cup of tea, men det er virkelig ikke noe problem å la være og tenke på det, selv om det skulle være super-kinky bæsje-sex.

Anonymkode: 7689f...9ae

• Liker 1
Skrevet

Handler dette om sjalusi ? 

Anonymkode: aeed4...45f

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Bor  du på en liten plass? Dette er sjelden et problem her i byen.

Anonymkode: 51396...c93

• Liker 1
Skrevet

Hva var dette da TS?

Anonymkode: 73a6e...669

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var sammen med en mann en kort periode. Mye var bra, han var grei og kjekk og sånn, men det fungerte ikke seksuelt. Han hadde rett og slett behov (både mengde sex, men særlig hav slags former for sex) som jeg ikke ville være med på og det var viktig for ham at det var noe vi drev med. Begge forsto at det ikke gikk, så vi skilte lag.

Nå ser jeg at han har fått ny kjæreste, en jeg kjenner delvis og som jeg synes er søt og alt sånt. De har vært sammen lengre enn han og jeg var sammen, og det ser ut til å funke. Men jeg synes jeg vet for mye om ham, derfor også om dem, og da også om henne. Jeg VET hva de gjør, og jeg forstår at hun fikser det. Og det er kjempeforstyrrende de bildene jeg får i hodet når jeg ser henne.

Jeg vet selvsagt at dette ikke er min sak, at jeg bør la være å tenke på dette i det hele tatt og egentlig trekke meg unna de møteplassene der jeg kan støte på henne. Men mine egne erfaringer gir meg too much information, som det heter. 

Anonymkode: f2f9e...942

Om du ikke klarer å la være å tenke på henne / dem, så bør du absolutt trekke deg unna ja. Det er tross alt du som har problemet og det ville være duchy å lage en negativ situasjon ovenfor dem eller andre. Gi dem og deg selv litt tid til å legge vekk din historikk og erfaring med eksen, og la de holde på som de vil.

Om det ikke fungerer, bør du kanskje snakke med noen litt mer profesjonelle.
Det er ikke unormalt å få en eller annen streiftanke om hva eksen og hans/hennes nye flamme måtte gjøre, men om du får kjempeforstyrrende bilder i hodet så sklir det kanskje over en litt annen kategori.

• Liker 1
Skrevet

Hva ønsket han i senga da? Litt lettere å vite hva slags sex vi snakker om?

Anonymkode: 70fa3...532

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva ønsket han i senga da? Litt lettere å vite hva slags sex vi snakker om?

Anonymkode: 70fa3...532

Hvorfor i all verden?  Og ts; hva betyr det hva du vet og tenker om disse menneskene, som du ikke har noen omgang med? 

Anonymkode: 8efee...aba

Skrevet

Høres ut som sjalusi

Anonymkode: c8b0d...a73

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...