AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Dette er sikkert ikke noe, men jeg klarer ikke å glemme det. Jeg var sammen med et par venninner jeg har fått da vi snakket om alt mulig. Så spurte en av dem hvordan det gikk med NN, som er kjæresten jeg fikk i sommer. Bra sa jeg, men det blir jo ikke mange pauser, sa jeg - hint-hint. Og så sa en av jentene: JEG VET, og lo, før hun liksom avbrøt seg selv. Den andre lo litt også, men det kan ha vært av det jeg sa, men så ble stemningen liksom litt klein noen sekunder, før det ble snakk om helt andre ting. Det jeg lurer på er om den ene, eller begge, også kan ha vært sammen med han som er kjæresten min. Hvordan ellers kan hun "vite"??? Eller mente hun bare at hun vet hvordan det er når man er nye som kjærester. Jeg kan ikke spørre henne eller dem, og jeg kan heller ikke spørre han. Gode råd, anyone? Anonymkode: f5147...bd1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 hva med å spørre kjæresten din om han kjenner vedkommende? Anonymkode: f0d64...8b2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Vi aner ikke. Hun kan vite hvordan han er, hun kan mene at hun vet hvordan det er å være nyforelsket eller hun kan mene at hun ser at du har endret deg🤷♀️ Ikke godt å si.. Om du lurer på dette, bør du spørre henne☺️ Anonymkode: a78da...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Jeez Louise... 🤯 Anonymkode: 309f9...440 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Sier du aldri «jeg vet» når du kjenner deg igjen i enkelte situasjoner? Og hvorfor kan du ikke spørre? Anonymkode: 83ed4...192 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Bor du på en liten plass? Dette er sjelden et problem her i byen. Anonymkode: 6af3b...143
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeez Louise... 🤯 Anonymkode: 309f9...440 Ble dette en smule kleint? Anonymkode: c4fcf...7e5
Million Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 Hvorfor i alle dager kan du ikke spørre din egen kjæreste om han kjenner de to venninnene dine fra før? Jeg trodde man skulle kunne snakke med kjæresten sin om det meste, og i alle fall spørre om han kjenner noen bestemte personer, og kanskje også hvordan han kjenner dem. Fullt lovlig. Når det er sagt, så tenker jeg at kommentaren "Jeg vet" gikk på at de fleste nybakte kjærestepar har mye sex sammen. Sånn er det alltid i starten av et forhold. Det er normalt. Det var sikkert dette de kommenterte med at "man får ikke mye pauser" fra sex altså, når man er i et nytt forhold og er nyforelskede. Alle som har vært i et forhold vet dette, og selvfølgelig sier de jo da "jeg vet" til din kommentar om at du/dere som kjærester ikke har mange pauser. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Klin umulig for oss å gjette her. Kanskje han har ligget med venninna di, kanskje han har ligget med noen andre hun kjenner godt, slik at hun har fått "informasjon" derfra. Eller kanskje hun bare svarte på bakgrunn av at hun vet hvordan det er å være nyforelsket og kåt. Hvem vet! Anonymkode: 11e22...c8f
Even Tuell Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 1) hva så om de har vært kjærester eller ligget med han før? De er ekser. De har ingen relasjon lengre. Det er du som har hans udelte oppmerksomhet nå. 2) kanskje de bare antar at dere som nye kjærester er på hverandre hele tiden og mest sannsynlig knuller som kaniner? 3) du la kanskje litt opp til det med den "ingen pauser" / hint-hint kommentaren. Kan fort tolkes som litt skryt over at du får deg ikke bare 'noe', men mye... og da er det ikke rart med et slikt come-back. 4) kanskje du bare overtenker? Gjør som Elsa; Let it Go! Gå hjem til typen og ha det gøy. Nyt nyforelskelsen og ubegrensede mengder god sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå