Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bleket nylig håret hos frisøren. Ba om å ikke få det så kaldt denne gangen, og viste bilder av mer beige blondtoner. Likevel fikk jeg samme blond-shade som alltid. Litt kjedelig, men jeg kan kanskje gjøre noe med det selv?

Har noen her tonet håret hjemme med vellykket resultat? Vurderer feks å kjøpe Maria Nila color refresh i sand.

Den eneste bekymringen min med å gjøre det selv, er at jeg skal få gult, oransje eller rosaaktig hår ved en feil 😅

Legger ved et bilde av håret mitt nå, hvis det kan sammenliknes med deres og deres erfaringer 😊

IMG_6292.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
kløverpiken skrev (12 timer siden):

Hei!

Jeg bleket nylig håret hos frisøren. Ba om å ikke få det så kaldt denne gangen, og viste bilder av mer beige blondtoner. Likevel fikk jeg samme blond-shade som alltid. Litt kjedelig, men jeg kan kanskje gjøre noe med det selv?

Har noen her tonet håret hjemme med vellykket resultat? Vurderer feks å kjøpe Maria Nila color refresh i sand.

Den eneste bekymringen min med å gjøre det selv, er at jeg skal få gult, oransje eller rosaaktig hår ved en feil 😅

Legger ved et bilde av håret mitt nå, hvis det kan sammenliknes med deres og deres erfaringer 😊

IMG_6292.jpeg

De varme tonene vil komme tilbake om senest noen uker.

Maria Nila sin sand opplever ikke jeg som så varm, mulig jeg tar feil 😅

Men vent noen uker så toneren er skylt ut, så kan du for eksempel bruke Wella golden :) Den er gyllen-gyllen da. 

Har liggende Maria Nila sand her, men ikke testet enda. Jeg håpte den var litt kald 😅

Edit: Den ser litt varm ut ja….er en 8.132. Så litt begge deler mao. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...