kløverpiken Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Hei! Jeg bleket nylig håret hos frisøren. Ba om å ikke få det så kaldt denne gangen, og viste bilder av mer beige blondtoner. Likevel fikk jeg samme blond-shade som alltid. Litt kjedelig, men jeg kan kanskje gjøre noe med det selv? Har noen her tonet håret hjemme med vellykket resultat? Vurderer feks å kjøpe Maria Nila color refresh i sand. Den eneste bekymringen min med å gjøre det selv, er at jeg skal få gult, oransje eller rosaaktig hår ved en feil 😅 Legger ved et bilde av håret mitt nå, hvis det kan sammenliknes med deres og deres erfaringer 😊
AprilLudgate Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 (endret) kløverpiken skrev (12 timer siden): Hei! Jeg bleket nylig håret hos frisøren. Ba om å ikke få det så kaldt denne gangen, og viste bilder av mer beige blondtoner. Likevel fikk jeg samme blond-shade som alltid. Litt kjedelig, men jeg kan kanskje gjøre noe med det selv? Har noen her tonet håret hjemme med vellykket resultat? Vurderer feks å kjøpe Maria Nila color refresh i sand. Den eneste bekymringen min med å gjøre det selv, er at jeg skal få gult, oransje eller rosaaktig hår ved en feil 😅 Legger ved et bilde av håret mitt nå, hvis det kan sammenliknes med deres og deres erfaringer 😊 De varme tonene vil komme tilbake om senest noen uker. Maria Nila sin sand opplever ikke jeg som så varm, mulig jeg tar feil 😅 Men vent noen uker så toneren er skylt ut, så kan du for eksempel bruke Wella golden Den er gyllen-gyllen da. Har liggende Maria Nila sand her, men ikke testet enda. Jeg håpte den var litt kald 😅 Edit: Den ser litt varm ut ja….er en 8.132. Så litt begge deler mao. Endret 1. september 2023 av AprilLudgate 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå