AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Jeg har blitt bedratt med en person jeg ser omtrent daglig. Bestemte meg med en gang for å komme meg videre og fortsette forholdet, men blir satt nesten tilbake til start for hver gang jeg ser denne personen. Hvordan i alle dager er det mulig å komme seg videre da? Det blir som å pirke skorpen av et sår hele tiden slik at det ikke får grodd. Prøver å ikke la det gå utover forholdet til partner, men det gjør det likevel. Jeg blir kald, kvalm, mutt og fysisk kontakt er umulig for meg når jeg ser denne personen. 😕 Anonymkode: 1a38d...157 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Skjønner ikke hvorfor folk tilgir utroskap, hadde aldri vært med noen som var utro. Problemet er ikke personen som lå med partneren din, men partneren din som var utro Anonymkode: 99322...ffb 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Tror ikke det ville gått for min del, nei. Anonymkode: 17eb6...7a2 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Dette er sikkert vanskelig, men ikke umulig.. Hvor lenge siden er det siden du ble bedratt? OG hvorfor må du treffe denne personen hver dag? Anonymkode: be242...0a7
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Dette er sikkert vanskelig, men ikke umulig.. Hvor lenge siden er det siden du ble bedratt? OG hvorfor må du treffe denne personen hver dag? Anonymkode: be242...0a7 Utroskapen ble avsluttet i juni 1021, men jeg fant det ut i juli i fjor. Personen som hun bedro meg med er vår nabo og bor i samme blokk, men oppgangen ved siden av oss. Når jeg går ut eller er på vei hjem møter jeg han ofte, og hvis jeg ikke møter han går jeg forbi vinduene hans siden han bor i 1 etg og veien bort til vår oppgang er forbi hans vinduer. Hele kvartalet minner om han. Ts Anonymkode: 1a38d...157 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Dere må flytte. Det bedres litt med årene, men går ikke over. Anonymkode: 7210b...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Utroskap er siste spikeren i kistelokket for et forhold, så jeg hadde brutt opp og flyttet. Anonymkode: 22654...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 Synes synd på deg som må se mannen som har vært med din dame daglig. Håper det går bra med deg. Må være en jævlig kjedelig situasjon. Å tilgi utroskap i seg selv er en vanskelig prosess, men det å se fyren i tillegg hver eneste dag… det er slit ass. ønsker deg masse lykke videre i forholdet men kjempe vanskelig å hjelpe deg ut her. Du må nesten flytte hvis du skal ha noen sjanse til å redde forholdet. Hvis det engang er verdt å redde? Anonymkode: 2cf6b...a73
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Du er sterkere enn meg. Jeg hadde ikke klart det. Hadde nok ikke greid å tilgi utroskap heller. Tillit, ærlighet og respekt er det jeg setter høyest i et partnerskap. Anonymkode: 6cdd2...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er sterkere enn meg. Jeg hadde ikke klart det. Hadde nok ikke greid å tilgi utroskap heller. Tillit, ærlighet og respekt er det jeg setter høyest i et partnerskap. Anonymkode: 6cdd2...5bd Vi har hatt sex 3 ganger i år mens før utroskapen av og til 3 ganger pr dag, så forholdet sliter under dette. Ts Anonymkode: 1a38d...157
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 Enig med dem som sier at du burde flytte. Er kjærligheten mellom dere så stor at dere er villig til å jobbe igjennom sviket, så syns jeg dere burde flytte. Du er i en vanskelig nok situasjon, om ikke du (og henne) skal bli påmint sviket hver dag. Ny start, ny bopel. Anonymkode: be242...0a7 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 Hvis dere skal fortsette forholdet bør dere flytte til et annet sted. Tror ikke det er bra at verken du eller damen du er sammen med er så nærme denne mannen hun har vært med. Det må være bedre å bo et annet sted, hvor dere ikke har vonde minner om utroskap "hengende over" hele leilighetsblokken. Anonymkode: 6fbe1...8eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå