AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Mannen min er godt trent og har skikkelig pen rumpe av mangle på bedre utrykk, men på jobb er det noen kvinnelige kollegaer så liker å klaske han på rumpa. Han har gitt beskjed at han ikke syntes det er greit men de bare ler det bort. Tidligere gikk han i klær som passet normale jeans, nå har han begynt å gå i baggy han orker ikke dette lenger.. tok det opp med sjefen men han syntes ikke det var noe å bry seg om. Hadde det vert motsatt og menn som tafset på en dame hadde det vært sparken og møter.. hvorfor skal det bare gå den ene veien «sukk» Anonymkode: 82a00...b4b
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): hvorfor skal det bare gå den ene veien «sukk» Fordi kvinner og menn er ulike. Menn er ikke like sårbare for slike ting, vanligvis. Er de det, unntaksvis, slik din mann er, så må det respekteres. Jeg hadde aldri reagert negativt om en kvinne hadde klasket meg på rumpa. Jeg er fornøyd med rumpa mi, og ville tatt det som et kompliment dersom andre, og spesielt en kvinne, også var det. Bare gøy, selv om jeg har partner. Eneste problem er at det ville vært feil overfor min partner. Så jeg ville ikke invitert til at det skulle blitt en vane. Anonymkode: ea72c...6bc
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Hva slags useriøs arbeidsplass er dette? Be manne din ta det med fagforening, HR, og leders leder når dette ikke tas på alvor. Fullstendig uakseptabelt! Anonymkode: eb5e9...25a 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 Hadde gått til fagforeningen jeg om jeg var din mann. Anonymkode: 05512...b93
mereo Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Han får melde i fra til sjef, fagforening, HR. Det er ikke greit den veien heller.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Hadde sagt i fra til sjefen at dersom han ikke tar seksuell trakassering på arbeidsplassen på alvor så blir det meldt videre oppover i systemet, både til øvrig ledelse og til fagforening. Jeg hadde ikke nølt ett sekund med å rapportere inn min sjef til konsernledelse dersom han mente ansatte burde finne seg i seksuell trakassering på arbeidsplassen. Anonymkode: 674a3...bfa
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Det er greit for damer å klå, men ikke for menn å klå. Sånn har det alltid vært. Anonymkode: 2699f...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå