AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #1 Skrevet 1. september 2023 Er gravid, og har en knapp måned til termin. Har hovne bein, bruker støttestrømper, har dem i kaldt vann, tilpasser aktivitetsmengden og har beina høyt så mye som mulig, men likevel er beina hovne. Helvelsen går ikke ned i løpet av natten, og jordmor virker ikke bekymret. Ansiktet og hendene er også fulle av vann. Jeg syntes likevel det er ubehagelig. Noen som har gode råd mot hovne bein? Anonymkode: c8973...fe4
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er gravid, og har en knapp måned til termin. Har hovne bein, bruker støttestrømper, har dem i kaldt vann, tilpasser aktivitetsmengden og har beina høyt så mye som mulig, men likevel er beina hovne. Helvelsen går ikke ned i løpet av natten, og jordmor virker ikke bekymret. Ansiktet og hendene er også fulle av vann. Jeg syntes likevel det er ubehagelig. Noen som har gode råd mot hovne bein? Anonymkode: c8973...fe4 Ikke unormalt dette når man går gravid. Det blir som regel borte en stund etter graviditet. Ei jeg kjenner fikk nesten dobbelt så store bein ila dagen. Ganske ekstremt. Men det gikk over etterhvert. Gratulerer med den lille på vei❤️ Anonymkode: 9dc33...ce2 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Helt vanlig og dessverre ikke noe man får gjort så mye med annet enn å presse ut en unge. Google Live Nelvik og hennes hovne føtter under graviditetene 🙊 Jeg gikk i Birkenstocks og joggesko med åpne lisser siste tiden. Anonymkode: adbe5...8b6 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 For meg blir det enda verre hvis jeg spiser for mye karbohydrater. Anonymkode: cfa52...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Støtter den over om karbohydrater. Jo mer jeg spise av det, jo mer vann holdt kroppen. Så jeg kuttet dem ut siste del av sist svangerskap. Ellers så virker det som du gjør det du kan får å hjelpe på selv. Dessverre ikke alltid noe man får gjort så mye med. Anonymkode: 3cddf...27f 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Dessverre ikke mye som funket her. Men sørget for å sitte med beina hevet. Jeg hadde enormt mye vann men fikk svangerskapsforgiftning. Hadde nedsatt følelse i beina i over et halvt år etter fødsel, selv om hevelsen gikk ned et par uker etter fødsel. Etter fødselen hadde jeg ekstremt mye vann i kroppen. Beina var enda større enn under svangerskapet. Så ikke forvent at det forsvinner med en gang babyen er født. Anonymkode: 95797...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå