G.A. Skrevet 20. januar 2006 #1 Skrevet 20. januar 2006 Huff, jeg gir opp dette.. Går her og er like håpefull hver gang.. Syklusen min er på rett over to uker, 17 dager denne gangen. Kan umulig være normalt? Skal begynne med IVF om noen måneder, men hvordan skal vi få det til når hormonbehandligen skal begynnes på dag 21 i syklusen? Noen som har samme problem? Skal heldigvis til gyn. om en måned. Få se hva han har å si.
Gjest Gjest_pus_* Skrevet 20. januar 2006 #2 Skrevet 20. januar 2006 Hørtes ikke normalt ut. Men hva sier legen din? Legen er vel inneforstått med dette siden du skal starte hormonbehandling? Hvis ikke hadde jeg tatt det opp med vedkommende snarest.
Holly Hobbie Skrevet 20. januar 2006 #3 Skrevet 20. januar 2006 Jeg har nettopp hatt en syklus paa 13(!) dager, saa jeg skjoenner hva du mener... Aner ikke hvorfor sykluser blir saa korte...haaper de stabiliserer seg for oss begge!
G.A. Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2006 Hørtes ikke normalt ut. Men hva sier legen din? Legen er vel inneforstått med dette siden du skal starte hormonbehandling? Hvis ikke hadde jeg tatt det opp med vedkommende snarest. ← Jeg har kun normale sykluser når jeg tar Pergo. Dette vet legen. Fikk ikke mer Pergo, siden jeg venter på IVF, og legen sier det ikke er nødvendig med stabil syklus da siden hormonbehandligen skal styre syklusen. Men for å sette igang hormonbehandlingen så krever jo det en normal syklus, på minst 21 dager, siden hormonbehandlingen skal settes igang dag 21... Jeg blir så frustrert. Godt det bare er en måned til neste gyn.time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå