AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Hei, Jeg og dama har nettopp hatt en diskusjon om bilder av tidligere flørter på telefonen. Vi ligger i senga og ser på bilder som hun har tatt i galleriet på telefonen hennes. Så dukker det opp bilder der hun ligger eksempelvis toppløs og så er det screenshot av bilder fra tidligere ekser med komplimenter, eller bare bilder av de. Hun sier hun liker å se tilbake på bilder og minner fra tidligere. Mens jeg da blir sjalu da jeg mener dette ikke er bra for forholdet vårt. Hun har hatt en del kortere og lengre forhold, samt hatt en del sideprang mens hun har vert i forhold tidligere. Vi har blitt enige om å la fortid være fortid om vi skulle satse på et forhold sammen. Jeg har hatt et relativt langt forhold bak meg og finner dette veldig lite akseptabelt fra hennes side og holde på ånse tilbake på slike minner. Noe hun er sterkt uenig i. Burde jeg bare finne meg i dette eller burde hun ta hensyn til meg og slette bilder av sine tidligere flørter med de halvnakne bildene sine på telefonen? Anonymkode: 70c60...b47
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Hun bør selvsagt ta hensyn. Ingen grunn til at du skal måtte finne deg i dette. Anonymkode: 59553...1d0 2 1
Virrevirrevapp Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Det første man gjør etter et brudd er vel å slette eventuelle halvnakne bilder av seg og eksen? 4
hvaergreit Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun bør selvsagt ta hensyn. Ingen grunn til at du skal måtte finne deg i dette. Anonymkode: 59553...1d0 Hun sa at jeg måtte slette bilder av meg og min eks... tur bilder... bilder fra familieselskaper osv før hun kunne akseptere det... er detvrimelig av henne? 2
hvaergreit Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Virrevirrevapp skrev (1 time siden): Det første man gjør etter et brudd er vel å slette eventuelle halvnakne bilder av seg og eksen? Det er hun som har sendt toppløs bilder av seg selv til flørter/kortere seksuelle forhold og tatt screenshot av de og deres reaksjoner. Hun sier hun vil ha det som minner å se tilbake på.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 Hun virker umoden og lite trygg på seg selv som må ha slik bekreftelse. Ikke bra. Hun bør slette de ja. Hun hadde ikke likt om du hadde halvnakne damer/ekser på din tlf. Anonymkode: 3b0be...a18 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Det er ganske vanlig at man sletter sexbilder, toppløsbilder etc av eksene/flørtene sine når den relasjonen opphører. Så jeg synes du kan fint si at dette gjør deg ukomfortabel, og at du ønsker at hun sletter bildene. Om hun ikke gjør det, så får du finne ut av om du kan leve med det, eller om du heller skal satse på noen som respekterer dine følelser og meninger Anonymkode: acfdc...9c4 1
Virrevirrevapp Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 hvaergreit skrev (4 timer siden): Det er hun som har sendt toppløs bilder av seg selv til flørter/kortere seksuelle forhold og tatt screenshot av de og deres reaksjoner. Hun sier hun vil ha det som minner å se tilbake på. Nei herregud. Minner fra selve flørten tar man jo ikke vare på. Og definitivt ikke fra folk man ikke var kjæreste med en gang....
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Hvorfor blir du sjalu? Det er jo helt unødvendig. Slutt å vær så usikker på deg selv. Anonymkode: f62ae...6d0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 Hvor gamle er dere? Hvem søren tar lettkledde bilder av seg selv o har dem på mobilen 😂😭 Blir flau. Anonymkode: 7c173...9f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå