AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Gang på gang. Samme greia. Løgner som perler på en snor. Til og med løgn om de er singel eller ikke. Og i forhold har jeg blitt løyet til. Holdt for narr. De har vært utro. Alt det der. Hvorfor tror menn at jeg ikke gjennomskuer de? Jeg gjenkjenner en løgn som blir servert, i momentet den kommer. Har blitt løyet til så mye og fra så mange at gjenkjenner en løgn på mils avstand. Men hvorfor? Poenget i å lyve og kaste vekk tida til andre? Man kjenner på en tyngde av bedrag. Det er umulig å stole på noen igjen. Hvorfor er mannfolk så naive at de tror vi verken har kvinnelig intuisjon eller iq nok til å gjennomskue de tåpelige løgnene deres. Jeg hater å bli løyet for. Anonymkode: 5c408...218
Gjest Putimir Vladin Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Menn lyver - kvinner sminker seg. Det er ikke lett, baby..
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Putimir Vladin skrev (12 minutter siden): Menn lyver - kvinner sminker seg. Det er ikke lett, baby.. Usammenlignbart. Anonymkode: 5c408...218 4 1
Gjest Putimir Vladin Skrevet 1. september 2023 #4 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Usammenlignbart. Anonymkode: 5c408...218 Er det virkelig det? Kanskje du har rett. Men hvilke løgner er det du utsettes for? Er det rett ut løgner, eller kreative eufemismer for å gjøre seg mer attraktive?
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #5 Skrevet 1. september 2023 Putimir Vladin skrev (Akkurat nå): Er det virkelig det? Kanskje du har rett. Men hvilke løgner er det du utsettes for? Er det rett ut løgner, eller kreative eufemismer for å gjøre seg mer attraktive? Ser du ikke forskjellen på utroskap og velværeprodukter som sminke? Sammenligner du hus med regnbuer også? Anonymkode: 5c408...218 4
Gjest Putimir Vladin Skrevet 1. september 2023 #6 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser du ikke forskjellen på utroskap og velværeprodukter som sminke? Sammenligner du hus med regnbuer også? Anonymkode: 5c408...218 Ok. Jeg innser nå at jeg totalt overså utroskap-biten i innlegget ditt. Utroskap er jo et punktum i hvilket som helst forhold spør du meg. Jeg uttalte meg kun på det grunnlag beskrevet som generelle løgner servert i hverdagen. For der gjelder er det gamle ordtaket ; "Kvinner forelsker seg i hva de hører og menn i hva de ser" i aller høyeste grad.. Men drar løgnene seg dithen at det dreier seg om utroskap, er det jo ikke diskutabelt engang..
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 Putimir Vladin skrev (6 minutter siden): Ok. Jeg innser nå at jeg totalt overså utroskap-biten i innlegget ditt. Utroskap er jo et punktum i hvilket som helst forhold spør du meg. Jeg uttalte meg kun på det grunnlag beskrevet som generelle løgner servert i hverdagen. For der gjelder er det gamle ordtaket ; "Kvinner forelsker seg i hva de hører og menn i hva de ser" i aller høyeste grad.. Men drar løgnene seg dithen at det dreier seg om utroskap, er det jo ikke diskutabelt engang.. Nei. Jeg mener større løgner. A la økonomisk utroskap. Fysisk og emosjonelt utroskap. Løgn på alt fra alder, sivilstand etc. Løgn om hvor man er, hva man gjør osv. Bedrageri. Lure en inn i falske forhold etc. hvorfor… Skjønner ikke menn at sånt sårer, skader og ødelegger tillit? Anonymkode: 5c408...218
Gjest Putimir Vladin Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Jeg mener større løgner. A la økonomisk utroskap. Fysisk og emosjonelt utroskap. Løgn på alt fra alder, sivilstand etc. Løgn om hvor man er, hva man gjør osv. Bedrageri. Lure en inn i falske forhold etc. hvorfor… Skjønner ikke menn at sånt sårer, skader og ødelegger tillit? Anonymkode: 5c408...218 Jo, jeg tror i aller høyeste grad at menn forstår at det sårer og ødelegger tilliten.. Men jeg tror også at mange menn dessverre er villig til å ta den risikoen, fordi konkurransen er hard. De "snille" er sjelden veldig attraktive for kvinner. Bad boys er bad boys..
Antiviruset Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Gang på gang. Samme greia. Løgner som perler på en snor. Til og med løgn om de er singel eller ikke. Og i forhold har jeg blitt løyet til. Holdt for narr. De har vært utro. Alt det der. Hvorfor tror menn at jeg ikke gjennomskuer de? Jeg gjenkjenner en løgn som blir servert, i momentet den kommer. Har blitt løyet til så mye og fra så mange at gjenkjenner en løgn på mils avstand. Men hvorfor? Poenget i å lyve og kaste vekk tida til andre? Man kjenner på en tyngde av bedrag. Det er umulig å stole på noen igjen. Hvorfor er mannfolk så naive at de tror vi verken har kvinnelig intuisjon eller iq nok til å gjennomskue de tåpelige løgnene deres. Jeg hater å bli løyet for. Anonymkode: 5c408...218 Tror du dette virkelig handler om menn? Eller handler dette om hvem du faktisk involverer deg med ? Akkurat det samme kunne jeg si om mange kvinner! Når du oppdager dette her må du bare avvise det, og gå videre i livet! Ikke tro at dette er noe som gjelder alle menn! For det stemmer faktisk ikke, det handler like mye om hva du søker og dine referanser på hva du ønsker eller tror du ønsker. Og ikke bare rushe inn i noe, men gi det tid, og vurdere underveis. Men det gjelder like mye uansett om det er kvinne eller mann. Det er mye "gull" der ute som bare glimter som gull, men som egentlig bare er gråstein. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 Du møter sånne menn, netopp fordi det er sånne menn du jakter på. Alle menn juger ikke eller driver med dritt men lange kvinner ser mere på det overfladiske enn det som betyr noe, og da får du dem type menn også. Finnes mange flotte menn dere ute. Ingen er perfekte, men bruk tid på og bli kjent med disse før du kaster deg ut i noe. Finn ut hvordan han er før du bare satser med begge hendene, di overser total røde flagg, det må du lære deg hvordan du gjør Anonymkode: 5b903...38a
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 Min opplevelse er det samme. Jeg har dratt konklusjonen at siden jeg er så sinnsykt dårlig på å velge menn, velger jeg de helt bort! Jeg er dermed ikke på markedet, ser ikke på menn i det hele tatt. Det er faktisk deilig å slippe unna bedragene. Anonymkode: 07225...cd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå