Fjellmannover190 Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 (endret) Jeg er i 40 årene, og ser etter damer på min egen alder, og synes det er spenende med Tinder. Både fordi det er en plattform jeg ikke er vant til, det er klart hva motivasjonen er for å gå dit(OK, det er litt ulike synspunkt på motivasjon, men det er for å finne seg noen på kort eller lang sikt), og man er på mange måter i et marked der man skal selge seg selv og tar kjappe avgjørelser for å velge sin match. Menn har det verre en kvinner, og jeg kan dessverre/heldigvis ikke se profilen til menn, men når det gjelder kvinner, så er det gjennomgående at alle må at et treningsbilde, helst også et skibilde, et bilde med solbriller i solveggen eller på båt/brygge også er det store mengder med vindrikkene(og noen har øl/drinker) blide damer der ute. Dette irriterer meg ikke, men jeg er litt fasinert over at det er i en ramme. (Også en del som har bilder av sine unger uten sladding, og det er et rødt flagg for meg) Er det slik at dette er standarden, og bør jeg legge opp til litt mer vinbilder i min profil for å vise frem at jeg også liker vin? Jeg er litt skeptisk til det, da jeg har alkoholikere i familien Endret 31. august 2023 av Fjellmannover190 5 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Hvis du liker vin. For meg betyr alkoholbilder i profilen venstresveip. Anonymkode: a8f31...a4a 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Jeg tror nok de som har bilder av vin i profilene sine vil vise at de liksom kan nyte livet. At de ikke er kjedelige. Jeg er enig i at bilder av barna sine (eller resten av familien) er et rødt flagg, men hvis at alt det andre du nevner også er feil, da får jeg kanskje litt inntrykk av at du er litt vel negativ? For absolutt alle kan vel ikke ha sånne bilder? Jeg har det f.eks. ikke. Men hvis mange har det, er det vel fordi de vil gi inntrykk av å være spreke. Det skal vel liksom være idealet, kunne nyte livet samtidig som de holder seg i form. Men hva slags bilder hadde du foretrukket at de hadde lagt ut? Anonymkode: 117ae...c73 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 Rart og jævlig kjedelig. Jeg er ikke på Tinder, men om jeg var, ville jeg postet ett bilde av meg + flere bilder av musikk jeg elsker og favoritt fotballag Anonymkode: 33b29...d3f
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 Med bildene så presenterer de vel ikke bare seg selv, men de sier litt om hva de ønsker av deg. Om du ikke liker vin i solveggen, skiturer eller trening så må du sveipe på noen andre da 🙄 Jeg hadde ingen av de overnevnte bildene, så jeg føler meg ikke truffet - jeg synes bare det er så rart å irritere seg når man ikke er interessert uansett. Kom gjerne med eksempler på hvilke bilder du skulle sett, og hvilke du har selv. Det gir jo litt innsikt. Anonymkode: 896c2...039 6
Fjellmannover190 Skrevet 31. august 2023 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2023 Har justert det litt, jeg irriterer meg ikke over det, kun observerer at veldig mye er innenfor en fastsatt ramme med mye vin. Men det er vel ferie og avslapping for mange:)
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7 Skrevet 31. august 2023 Fjellmannover190 skrev (2 minutter siden): Har justert det litt, jeg irriterer meg ikke over det, kun observerer at veldig mye er innenfor en fastsatt ramme med mye vin. Men det er vel ferie og avslapping for mange:) Det er vel fordi det er det mange drømmer om og anser som kvalitetstid. Det er der de ser for seg deg. Selv sveipet jeg alltid på odde profiler hvor jeg åpenbart hadde spørsmål. Typ.. Geiter og rar bekledning. Anonymkode: 896c2...039 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #8 Skrevet 31. august 2023 Eneste grunnen til at jeg har vinbilder er fordi jeg var pen på de bildene da jeg var ordnet til selskap. Drikker kun litt rødvin i helgene Anonymkode: 5555f...ca7 7
Bumoa Skrevet 31. august 2023 #9 Skrevet 31. august 2023 Jeg blir mye penere når jeg drikker. Derfor vinbilde 😄 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #10 Skrevet 31. august 2023 Ski, toppturer, kajakk og isbading. Det er det eldre damer i Norge bryr seg om 😅 Anonymkode: ec368...ae9 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 Fjellmannover190 skrev (7 timer siden): Jeg er i 40 årene, og ser etter damer på min egen alder, og synes det er spenende med Tinder. Både fordi det er en plattform jeg ikke er vant til, det er klart hva motivasjonen er for å gå dit(OK, det er litt ulike synspunkt på motivasjon, men det er for å finne seg noen på kort eller lang sikt), og man er på mange måter i et marked der man skal selge seg selv og tar kjappe avgjørelser for å velge sin match. Menn har det verre en kvinner, og jeg kan dessverre/heldigvis ikke se profilen til menn, men når det gjelder kvinner, så er det gjennomgående at alle må at et treningsbilde, helst også et skibilde, et bilde med solbriller i solveggen eller på båt/brygge også er det store mengder med vindrikkene(og noen har øl/drinker) blide damer der ute. Dette irriterer meg ikke, men jeg er litt fasinert over at det er i en ramme. (Også en del som har bilder av sine unger uten sladding, og det er et rødt flagg for meg) Er det slik at dette er standarden, og bør jeg legge opp til litt mer vinbilder i min profil for å vise frem at jeg også liker vin? Jeg er litt skeptisk til det, da jeg har alkoholikere i familien Har i hvertfall ikke vært på min profil😂der er bilde av meg og pokemon Go kvinne Anonymkode: 70402...54a
AnonymkvinneViken Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ski, toppturer, kajakk og isbading. Det er det eldre damer i Norge bryr seg om 😅 Anonymkode: ec368...ae9 Ikke jeg 😅. Trening, turer i naturen med venninner, leser, Netflix, tester ut nye matoppskrifter, konserter og vurderer å ta MC-lappen sammen med ei venninne. K 38
Fjellmannover190 Skrevet 1. september 2023 Forfatter #13 Skrevet 1. september 2023 55 minutter siden, AnonymkvinneViken said: Ikke jeg 😅. Trening, turer i naturen med venninner, leser, Netflix, tester ut nye matoppskrifter, konserter og vurderer å ta MC-lappen sammen med ei venninne. K 38 MC lappen går også litt att. Stoooort raudt flag😄🤘 1
Gjest Refreng Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 Jeg tenker at dersom man legger for mye inn i bilder, om man er kvinne eller mann, så reduserer man sjansen for å møte noen man ville klaffet med. Bilder er bilder, ikke alle legger mye tid og tanke i hvilke bilder de bruker. Noen bruker bare de få bildene de har der de tenker de ser ok ut, eller bilder der de hadde det gøy.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #15 Skrevet 1. september 2023 Fjellmannover190 skrev (18 minutter siden): MC lappen går også litt att. Stoooort raudt flag😄🤘 Åå er du redd kvinner endelig får noe ordentlig mellom bena og det er ikke deg? 😉😅😎 Anonymkode: ecb60...a38 8
Fjellmannover190 Skrevet 1. september 2023 Forfatter #16 Skrevet 1. september 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Åå er du redd kvinner endelig får noe ordentlig mellom bena og det er ikke deg? 😉😅😎 Anonymkode: ecb60...a38 Det er derfor jeg ikke liker det, synes det føles unaturlig å ha noe så kraftig mellom beina😄 Kan takle noen med mc-lappen! 1
Fjellmannover190 Skrevet 1. september 2023 Forfatter #17 Skrevet 1. september 2023 20 minutter siden, Refreng said: Jeg tenker at dersom man legger for mye inn i bilder, om man er kvinne eller mann, så reduserer man sjansen for å møte noen man ville klaffet med. Bilder er bilder, ikke alle legger mye tid og tanke i hvilke bilder de bruker. Noen bruker bare de få bildene de har der de tenker de ser ok ut, eller bilder der de hadde det gøy. Om mannfolk sveiper venstre på alt og alle, så er et vel lite vits med gjennomarbeidet profil, og jobben må gjøres på min side. Jeg er nok mer på 10% til venstre 1
RockyRose Skrevet 1. september 2023 #18 Skrevet 1. september 2023 Det er vel for å verke interessant avslappa. Det selger. Er vel det same som for mange(av mine veninner i alle fall) som likar å sjå venebileter og "stemning-bilete" av guttegjengen. Då viser mannen at dei er sosiale og har det kjekt. For meg hadde det vore grunn til å svipa vekk, for det blir så tydeleg guttastemning-vibes 😅
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #19 Skrevet 1. september 2023 Fjellmannover190 skrev (9 timer siden): Jeg er i 40 årene, og ser etter damer på min egen alder, og synes det er spenende med Tinder. Både fordi det er en plattform jeg ikke er vant til, det er klart hva motivasjonen er for å gå dit(OK, det er litt ulike synspunkt på motivasjon, men det er for å finne seg noen på kort eller lang sikt), og man er på mange måter i et marked der man skal selge seg selv og tar kjappe avgjørelser for å velge sin match. Menn har det verre en kvinner, og jeg kan dessverre/heldigvis ikke se profilen til menn, men når det gjelder kvinner, så er det gjennomgående at alle må at et treningsbilde, helst også et skibilde, et bilde med solbriller i solveggen eller på båt/brygge også er det store mengder med vindrikkene(og noen har øl/drinker) blide damer der ute. Dette irriterer meg ikke, men jeg er litt fasinert over at det er i en ramme. (Også en del som har bilder av sine unger uten sladding, og det er et rødt flagg for meg) Er det slik at dette er standarden, og bør jeg legge opp til litt mer vinbilder i min profil for å vise frem at jeg også liker vin? Jeg er litt skeptisk til det, da jeg har alkoholikere i familien 😂 Jeg er nok heldig. Traff en fantastisk dame som ikke er fanatisk opptatt av hverken ski, vin eller trening. De finnes. Anonymkode: ff427...ada 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #20 Skrevet 1. september 2023 Fjellmannover190 skrev (14 minutter siden): Det er derfor jeg ikke liker det, synes det føles unaturlig å ha noe så kraftig mellom beina😄 Kan takle noen med mc-lappen! Hehe! Følte meg bare veldig truffet plutselig som har tenkt å ta den selv 😂 men ingen vinbilder da hehe. Men jeg lurer på om det ikke er som noen her sa, at i en situasjon med vin/fest så er man kanskje pyntet på sitt fineste og dermed vil vise det, ikke at man nødvendigvis er så glad i alkoholen 😊 Anonymkode: ecb60...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå