Drizzt Skrevet 31. august 2023 #1 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Ja, først var det Abid Raja og jeg leste hans bok. Rystende, sterk og vekket mange følelser. Så kom hans søster Abida Raja sin bok. Leste den også med stor klump i halsen. Sterk og rystende og vekket også mange følelser. Så leser jeg nå at kona til Abid Raja - Nadia Ansar - også vil gi ut en bok om sin historie og sin tøffe reise i samme miljø. Jeg kommer nok til å lese også denne boka. Jeg synes at de tre bøkene blir så viktige, noen av de viktigste bøkene å lese i dagens Norge. Og jeg håper, virkelig håper at de fører til en endring i miljøene det gjelder. At de blir mer integrerte, mer demokratiske og ja, mer fornorsket. Har du lest de første 2? Har du tenkt å lese dem? Kommer du til å lese den tredje? Endret 31. august 2023 av Drizzt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #2 Del Skrevet 1. september 2023 Ja Ja Ja Anonymkode: 86d74...d91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå