Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke lønn kan man forvente med 2 års erfaring som jurist? 

Skrevet

Er ikke jurist. Men kanskje likevel relevant. 

Jeg har vært på to intervju i oljebransjen hvor nåværende lønn kom opp. Relativt like stillinger. 

Jeg svarte at nåværende lønn var 700.000 på begge intervjua. Den ene plassen smålo konsulenten litt og sa at jeg tydeligvis ikke hadde valgt nåværende jobb grunnet lønna. Den andre plassen ble de overrasket over mine høye lønn, og spurte flere ganger om det var en dealbreaker om de ikke kunne matche nåværende lønn. mao svært store lønnsforskjeller i de to selskapene! 

Anonymkode: d5d27...15e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er ikke jurist. Men kanskje likevel relevant. 

Jeg har vært på to intervju i oljebransjen hvor nåværende lønn kom opp. Relativt like stillinger. 

Jeg svarte at nåværende lønn var 700.000 på begge intervjua. Den ene plassen smålo konsulenten litt og sa at jeg tydeligvis ikke hadde valgt nåværende jobb grunnet lønna. Den andre plassen ble de overrasket over mine høye lønn, og spurte flere ganger om det var en dealbreaker om de ikke kunne matche nåværende lønn. mao svært store lønnsforskjeller i de to selskapene! 

Anonymkode: d5d27...15e

Ja! Men hvor mye erfaring har du? Jeg synes det er stor lønnsforskjell mellom "Contractors" og "Client"- i.e EQN. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...