Gå til innhold

Når legger hunden din seg for natta og hvor lenge sover den

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: cb7e0...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min hund er gammel, 13 år. Han sover mye. Går til ro under stuebordet i 21-tiden og flytter seg til gangen utenfor soveromsdøren min når jeg legger meg.

Han sover like lenge som jeg. I ukedagene til ca kl 7 og i helgene til kl 10. 🙂

Anonymkode: 59e13...3c4

Skrevet

Sovner rundt kl 22 og sover til kl 8 her.

Anonymkode: d9dfe...646

Skrevet

Hun legger seg samtidig med oss, alt fra kl 2130-0000. Hun vil helst ligge og dra seg til langt utpå formiddagen. Hun blir somregel ned når jeg står opp om morgenen, men går og legger seg i kurva si og slutter videre til rundt kl 10-11.

Anonymkode: b082f...bb9

Skrevet

Min pleide å legge seg samtidig som meg. Pleide å lufte henne før jeg la meg. Hun vandret mellom sengen sin, til varmeovnen, når det ble for varmt der gikk hun ut i gangen, hvor hun lå en stund før hun gikk tilbake til sengen sin og slik holdt hun på natten igjennom. Hun pleide å sove flere ganger igjennom dagen også.

Skrevet

Går inn i senga rundt 21, venter helst til vi skal sove, så kommer ut av soveromet og inn i stua for å sjekke på oss en-to ganger i timen. Så sover han helst til kl 10 😂

Anonymkode: 35f55...911

Skrevet

Den prøver å legge seg før meg for å få puta. 

Anonymkode: f4656...628

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den prøver å legge seg før meg for å få puta. 

Herlig 😍

Gjest Arnhiild
Skrevet

Han legger seg til ro i 20.30- tiden. Han sover til jeg står opp mellom kl. 06.00 og 08.00. Det er veldig sjelden han må ut på do. 

Skrevet

Han legger seg og står opp sammen med meg, så ca 22.30-06.45. Men han sover veldig mye i løpet av dagen også. Har lurt på om han er deprimert faktisk :( 

Anonymkode: 58a20...286

Skrevet

Han legger seg til å sove når ungene legger seg og det blir rolig i huset rundt 20.30. Må slepe han ut å tisse før vi legger oss rundt 23-00. Sover til 07-07.30 på hverdager og 08-09 i helger. Hvis jeg skal på tidligvakt orker han ikke komme ut av senga si for å hilse på meg engang. 😅

Anonymkode: 91497...4c6

Skrevet
Nice skrev (18 minutter siden):

Herlig 😍

Litt som Gullhår og bjørnene noen ganger.

Skrevet

Hun legger seg rundt 22,

og står opp med meg 06.30 i ukedagene og kanskje rundt 8 i helgene 

Anonymkode: 51112...bcd

Skrevet

Det varierer ut i fra hvordan jeg jobber. Jobber jeg dag sover hun samtidig med oss 22.00-05.30, men sover mye på dagen også. Jobber jeg natt kan hun godt legge seg samtidig med mannen i 22 tiden, er det dårlig vær vil hun helst ikke ut når mannen drar på jobb, så da kan hun sove fra 22.00 - 14.00. 

Anonymkode: 799e0...e73

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

?

Anonymkode: cb7e0...b6c

Hunden sovner når vi slutter å gå rundt og våkner hver gang vi går rundt men når det skjer ingenting så "sover" hunden tilsynelatende. Hundene forholder seg passiv når man ikke gir dem noe å gjøre.

Anonymkode: 30f18...e27

Skrevet

Klokka 22, spot on hver kveld, står han og ser på senga si og forventer nattakos mens han legger seg. DEt får han selvfølgelig. Sover til rundt  åtte.

Anonymkode: 1d5a6...d3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...