Gå til innhold

Noen her som bruker rover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i foreldrepermisjon og triller flere turer om dagen. Kom over Rover (katte-/hundepass) og tenkte at det hadde jo vært utrolig koselig å hatt med en hund på turene våre! Har tenkt flere ganger på å melde meg på en frivillighetssentral hvor jeg kunne luftet hunder for folk som trenger det :) men om jeg kan tjene penger på luftingen hadde det vært enda bedre (barn er dyrt hehe😬). Lurer derfor på om noen kan dele erfaringer dere har hatt som hundepassere? Er etterspørselen stor? Tjener dere godt på det? Er det sånn at man får «stamkunder» eller er det stort bare når det er noe spesielt/eier er bortreist i ny og ne at man får passet hunden? Ser for meg at det er koselig å ha en fast hund så langt det lar seg gjøre, både for å bli godt kjent med hunden og eieren :) 

Anonymkode: 3de36...5d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rover, men pawshake, for kattepass.

Det tok en stund før jeg fikk booking, men straks jeg hadde referanser fra en kunde, så fikk jeg mye bookinger.

Tar 150,- pr besøk, og har de siste to årene 14-15 000,- utbetalt pr år.

Anonymkode: b7e0c...a65

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke rover, men pawshake, for kattepass.

Det tok en stund før jeg fikk booking, men straks jeg hadde referanser fra en kunde, så fikk jeg mye bookinger.

Tar 150,- pr besøk, og har de siste to årene 14-15 000,- utbetalt pr år.

Anonymkode: b7e0c...a65

Åh, enn å ha en så koselig jobb! Hvor lenge passer du kattene da? Skulle gjerne vært kattepasser men har to små barn så tviler sterkt på at jeg får noen bookinger😅 kanskje når de blir eldre! Er det pawshake som er greia? Har bare hørt om rover :) ts

Anonymkode: 3de36...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...