AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Jeg har fibromyalgi og skal snakke med legen om å få prøve noe smertestillende eller noe som hjelper mot plagene. Jeg er med i en gruppe på Facebook der alle har den diagnosen. Der har jeg hørt på hva de andre bruker. Kan jeg komme med forslag til legen angående medisin eller bare la han finne ut hva som passer best? Anonymkode: f9cd1...19d
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Man kan si man har hørt om at noen har effekt av den. Men man kan ikke kreve. Også spørs det litt om hvilken medisin det er også. Man kan ikke spørre om narkotiske stoffer og tro man får ja. Anonymkode: 01ed5...a81 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Jeg har "bestilt" medisiner hos legen, men typ retinol til ansiktet og sånt. Ufarlige greier. Er det sterke og avhengighetsskapende smertestillende så tror jeg du skal være forsiktig med å bestille det, og kommer lengre med å ikke nevne det og late som du ikke har hørt om det engang.. nok av pillemisbrukere der ute. Anonymkode: 27cc0...c95 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har "bestilt" medisiner hos legen, men typ retinol til ansiktet og sånt. Ufarlige greier. Er det sterke og avhengighetsskapende smertestillende så tror jeg du skal være forsiktig med å bestille det, og kommer lengre med å ikke nevne det og late som du ikke har hørt om det engang.. nok av pillemisbrukere der ute. Anonymkode: 27cc0...c95 Jeg har hatt fibromyalgi og hatt smerter i 18 år og kun brukt paracet. Har aldri spurt legen om smertestillende før. Anonymkode: f9cd1...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå