AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Del Skrevet 31. august 2023 Er det noen som har tips til hvordan jeg får mindra GB brukt på "annet" på mac. Det ligger over 300 GB der og jeg har ingen anelse om hvorfor. Anonymkode: c7da6...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 31. august 2023 #2 Del Skrevet 31. august 2023 Annet kan være dokumenter, iso-filer, programfiler, plug-ins til program, systemfiler Har du slettet programmer/apper du ikke trenger? Har du flere brukere på Macen? Trenger du eventuelt alle de? Mail-programmet kan også ta opp plass lokalt, sjekk om dette er tilfellet hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Del Skrevet 31. august 2023 Er min bruker. Har en til som den nekter å slette. (Når jeg logger på pcen så kommer en bruker opp, må logge inn på den for å logge ut og deretter kan jeg logge inn på hovedbrukeren min) Mailen tar 3 GB i følge oversikten. Derimot står det under andre 300GB og den bare fyller seg opp uten at jeg laster ting ned. Anonymkode: c7da6...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #4 Del Skrevet 13. september 2023 Er det noen flere som har tips? Jeg har forsøkt å søke meg til det, men får ikke sletta nok. Anonymkode: c7da6...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå