Helene Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Jeg har dessverre blitt ufør. Men det betyr ikke at jeg er dum. Jeg er høyt utdannet og eier store økonomiske forpliktelser. Men når jeg møter nye personer blir jeg alltid satt i «bås» . Resultatet pr i dag, om jeg møter noen, jeg forteller ingenting om hva jeg eier eller forpliktelser. Jeg leker dum. 3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Du er ikke dum, men du leker dum. Du er jo like langt da. Anonymkode: 2d27d...d1b 4
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Hvis du ikke vil bli oppfattet som dum, så må du ikke late som det. Skryt over det du har oppnådd og er stolt over, og fortell om fremtidige mål du har. Jeg er halvt ufør, og det er pga sykdom. Jeg har ingen planer om å fortelle gud og hvermannsen om hvordan jeg får hjulene til å gå rundt. Jeg har et yrke jeg er stolt av og trives i, og fantastiske barn. Det er mye positivt du kan fortelle om til folk du treffer. Og det vil alltid være folk som forhåndsdømmer uføretrygdede og om du har en diagnose. Anonymkode: 3a47f...9c6
Helene Skrevet 31. august 2023 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke vil bli oppfattet som dum, så må du ikke late som det. Skryt over det du har oppnådd og er stolt over, og fortell om fremtidige mål du har. Jeg er halvt ufør, og det er pga sykdom. Jeg har ingen planer om å fortelle gud og hvermannsen om hvordan jeg får hjulene til å gå rundt. Jeg har et yrke jeg er stolt av og trives i, og fantastiske barn. Det er mye positivt du kan fortelle om til folk du treffer. Og det vil alltid være folk som forhåndsdømmer uføretrygdede og om du har en diagnose. Anonymkode: 3a47f...9c6 Jeg vet at det alltids finnes folk som setter deg i bås. Men om folk ikke gir meg en sjanse, da tenker jeg både menn og kvinner. Har opplevd begge. Jeg kan fint leke dum ovenfor mennesker. De har ikke noe i mitt liv å gjøre med mindre de viser interesse.