Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva dette er? Lukkede hudormer? Arr? Sliter mye med kviser på haken/rundt munnen. 

IMG_1761.jpeg

Anonymkode: 431fa...e34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Skrevet

@Roci - kanskje du vet hva dette er? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Noen som vet hva dette er? Lukkede hudormer? Arr? Sliter mye med kviser på haken/rundt munnen. 

IMG_1761.jpeg

Det er vanskelig å si helt konkret ut fra bildet, men det kan se ut som en kombinasjon av lukkede komedoner/hvite hudormer og kanskje arr. 

En hudpleier vil kunne hjelpe deg, men hvis du ønsker å prøve hjemme først, tror jeg du vil ha god hjelp av bl.a. syreeksfoliering kombinert med andre produkter som kan bidra til å balansere talgproduksjonen. Hvilke hudpleieprodukter bruker du?

• Liker 1
Skrevet

Ser det akkurat sånn ut, eller er det et tykt lag med foundation/pudder eller noe over?

Anonymkode: b6c87...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ser det akkurat sånn ut, eller er det et tykt lag med foundation/pudder eller noe over?

Anonymkode: b6c87...418

Lite sminke på der, men solen treffer og er veldig oljete i huden. Ser ikke så ille ut i alle lys. 

Skrevet
Roci skrev (1 time siden):

Det er vanskelig å si helt konkret ut fra bildet, men det kan se ut som en kombinasjon av lukkede komedoner/hvite hudormer og kanskje arr. 

En hudpleier vil kunne hjelpe deg, men hvis du ønsker å prøve hjemme først, tror jeg du vil ha god hjelp av bl.a. syreeksfoliering kombinert med andre produkter som kan bidra til å balansere talgproduksjonen. Hvilke hudpleieprodukter bruker du?

Har prøvd med syrer uten effekt. Brukt epiduo og men fungerer ikke 😕 akkurat nå bare renser jeg og bruker fuktighetskrem for å gjenopprette hudbarrieren. Fortvilende, føler meg skikkelig ekkel. 

Skrevet

Tipper "skjulte kviser" (hudormer).

Anonymkode: ba7e3...f29

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har prøvd med syrer uten effekt. Brukt epiduo og men fungerer ikke 😕 akkurat nå bare renser jeg og bruker fuktighetskrem for å gjenopprette hudbarrieren. Fortvilende, føler meg skikkelig ekkel. 

Hvilke syrer/syreprodukter har du forsøkt? Epiduo er et legemiddel, så jeg tør ikke uttale meg om årsakene til at den ikke fungerte for deg. Kan jeg spørre hvilken rens og fuktighetskrem du bruker?

Endret av Roci
  • 6 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Fant du ut hva det var? Har samme utfordring. 

Anonymkode: be3e1...254

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...