Gå til innhold

Tunge bein og armer etter forkjølelse. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært kjempeforkjølet i 1,5 uke, helt potte tett, vond hals og influensa-lignende følelse (uten å ha hatt det). 

Begynte å bli bedre for 2 dager siden, men har vært slapp og lagt mye. Så er litt treig fortsatt, men som sagt føler jeg meg bedre. 
Meeen… la merke til at jeg er litt tung i hendene, men det er jeg ofte grunnet nakken (mye knuter og stivhet som utløser dette- har sjekket dette hos lege)

Men nå har samme følelsen i begge beina. Har helseangst, så tenkte jo d verste med en gang. Men er liksom ikke hele tiden, så lurer på om jeg har spent meg veldig siste dagene (stresset veldig på alvorlig sykdom på en nær slektning. Gått å snakket mye i telefon mens jeg har vandret stresset rundt i huset i flere timer om dagene) 

legen hadde ikke ledig time før på mandag, og jeg føler kanskje jeg overdriver litt også. Hva tenker dere? ville dere vært bekymret? 

Anonymkode: 70d6e...4ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Kroppen er utmattet, går over etterhvert.

• Liker 2
Skrevet
Kala skrev (1 time siden):

Helt normalt. Kroppen er utmattet, går over etterhvert.

Takk ❤️

Anonymkode: 70d6e...4ef

Skrevet

Viktig med hvile og tid til å hente seg inn etter heftige runder med virus-sykdommer. Kroppen har jobbet hardt for bli frisk. God bedring 😊

• Liker 1
Skrevet

Helt normalt som de over sier! Og viktig med hvile 😊

Anonymkode: 337ea...fda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...