AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Tenker dere over hvor mye dere forbruker? Ikke bare økonomisk, men for miljøet også? Anonymkode: 25701...c56
newman01 Skrevet 1. september 2023 #2 Skrevet 1. september 2023 Delvis. Kjøper inn det jeg trenger og mye av det jeg har lyst på, og selger/gir bort på finn.no det jeg ikke lenger har behov for. Avfall sorteres og gjenvinnes.
Knirke Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 Overskriften henger ikke helt sammen med innlegget.. Hvor mye man forbruker kommer jo helt an på hvilken enhet man måler i. Kommer jo også an på om man har barn (forbruker mye) og annen livssituasjon. En syk person vil jo forbruke medisiner og utstyr f.eks. Om man tenker over forbruket sitt er jo et annet spørsmål. Jeg vil tro 99,99% av befolkningen er bevisste forbrukere og ikke kaster ting bare for moro skyld.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #4 Skrevet 2. september 2023 Jeg kjøper lite ting og tang, men bruker mye på konserter, kino, restaurantbesøk etc. Vet ikke om det er miljøvennlig? Anonymkode: 57653...52f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå