Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Mexico city? Hvordan var det, er det verdt å dra dit? Er glad i god mat, arkitektur, museer, gå turer.  Føles det trygt ut? Er det lett å bli matforgiftet, eller få reisemage? Må man passe på hva man spiser hele tiden?

Anonymkode: 04e58...cb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott by med mye kultur og uteliv! Dra til Museo Nacional de Antrpología, en av de beste museum jeg har vært på. Ellers er det mange gode restauranter og barer. Aldri blitt matforgiftet. Husk å ikke drikke vann fra kranen. Ikke engang mexicanere gjør det. Synes deg var trygt der, men likte ikke å være fotgjenger flere steder. Vanskelig å krysse gata noen ganger. Pass på å ikke havne i slummen. 

Anonymkode: f605c...374

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Flott by med mye kultur og uteliv! Dra til Museo Nacional de Antrpología, en av de beste museum jeg har vært på. Ellers er det mange gode restauranter og barer. Aldri blitt matforgiftet. Husk å ikke drikke vann fra kranen. Ikke engang mexicanere gjør det. Synes deg var trygt der, men likte ikke å være fotgjenger flere steder. Vanskelig å krysse gata noen ganger. Pass på å ikke havne i slummen. 

Anonymkode: f605c...374

Tusen takk for svar :) det høres spennende ut! Helt greit å holde seg unna vannet fra springen for min del. Jeg blir bare litt stresset av tanken på å bli syk av alt mulig mat man må tenke over 

Anonymkode: 04e58...cb1

Skrevet

Jeg har vært en del i Latin-Amerika fordi mannen min er derfra, og det er helt klart en stor fordel å kunne spansk.

Anonymkode: ce44c...b03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...