Gå til innhold

Har netflixen min blitt hacket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevde nylig at navnet mitt på kontoen var forandret, det samme var epost-adressen. Jeg byttet passord, logget ut og logget inn med epost-adressen som var lagt til kontoen min, og jeg kom inn.

Er jeg blitt hacket, og hva bør jeg gjøre nå? Har jo registrert bankkort, men ser ikke ut at det er noen feilaktige trekk foreløpig.

Anonymkode: 75122...88a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis epostadressen er forandret til noe du ikke kjenner så er den hacket. Du må få rettet det, ellers får du problemer hvis andre begynner å bruke den samtidig som du gjør.

Anonymkode: e16f1...918

• Liker 1
Skrevet

Ha to trinns godkjenning. Slik at hver gang noe skal endres på kontoen din, så må du bekrefte med melding via din tlf. Da får de ikke gjort så mye der inne

Anonymkode: 90e03...76d

Skrevet

Logg ut av alle aktive enheter på netflix om du ikke har gjort det!!!! Det vil si, logg ut alle plassene du er logget inn. Dette kan gjøres på innstillinger. 

Anonymkode: 6597e...40f

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Logg ut av alle aktive enheter på netflix om du ikke har gjort det!!!! Det vil si, logg ut alle plassene du er logget inn. Dette kan gjøres på innstillinger. 

Anonymkode: 6597e...40f

Ja, jeg gjorde det. Var pålogget på en ukjent Android-enhet.

Nå har jeg byttet passord og fått registrert egen e-postadresse igjen, men lurer på om vedkommende kan misbruke bankkortet jeg har lagt inn der..? Det er jo bare de 4 siste tallene (av 16) som vises.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg gjorde det. Var pålogget på en ukjent Android-enhet.

Nå har jeg byttet passord og fått registrert egen e-postadresse igjen, men lurer på om vedkommende kan misbruke bankkortet jeg har lagt inn der..? Det er jo bare de 4 siste tallene (av 16) som vises.

Nei. Det skal ikke være mulig å få ut kredittkortopplysninger. Men du bør bytte passord alle andre steder du har brukt det samme, da det du har er på avveie.

Anonymkode: de510...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...