AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Han har preferanser for mye annet med kvinner, men ikke truser og BH. Du kjenner selv best hva som er behagelig, sier han. Såkalt sexy undertøy synes han er helt unødvendig . Han ser der i mot stor forskjell på kvaliteten på strømper, om det er strømpebukser eller de med holdere. Og han har meninger om hvilke høyhælte sko som gjør antrekket komplett. Er dette uvanlig? Anonymkode: 8f8a9...f77
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Jeg tror mannen min ville foretrukket styring, men vet bedre enn å klage på mine bestemorstruser 😄 av og til går jeg helt crazy og har blonde på dem. Synes din høres fornuftig ut. Undertøy må gjøre jobben og være behagelig Anonymkode: a0f6b...6a6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg tror mannen min ville foretrukket styring, men vet bedre enn å klage på mine bestemorstruser 😄 av og til går jeg helt crazy og har blonde på dem. Synes din høres fornuftig ut. Undertøy må gjøre jobben og være behagelig Anonymkode: a0f6b...6a6 String! Anonymkode: a0f6b...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 NorskeDamer=Yuk!! skrev (24 minutter siden): Dette er ingen mann!.. Høres for meg ut som en underdanig "cuck" som egentlig vil dommineres av andre menn. En skikkelig mann blir kåt av tanken på å se sin kjære i sexy og utfordrende undertøy! Min mann vil nok bare le av deg. Spesialsoldat, dørvakt og att på til hjerne til en økonomisk utdannelse. Han elsker mye som han anser som feminint, men undertøy som skal være såkalt "sexy" synes han bare er unødvendig og til dels vulgært. Anonymkode: 8f8a9...f77 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har preferanser for mye annet med kvinner, men ikke truser og BH. Du kjenner selv best hva som er behagelig, sier han. Såkalt sexy undertøy synes han er helt unødvendig . Han ser der i mot stor forskjell på kvaliteten på strømper, om det er strømpebukser eller de med holdere. Og han har meninger om hvilke høyhælte sko som gjør antrekket komplett. Er dette uvanlig? Anonymkode: 8f8a9...f77 Så bra! Undertøy er ikke til for at menn skal bli kåte. Tro det eller ei, men dette må påminnes om jevnlig. Anonymkode: 37fd2...0ea 2 2
Perelandra Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 (endret) Tråden er ryddet for spam og tull, og svar til dette. Perelandra, mod. Endret 31. august 2023 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #7 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så bra! Undertøy er ikke til for at menn skal bli kåte. Hehe, nei, det er for at hun skal føle seg vel. Å føle seg attraktiv og sexy er en god og privat følelse for mange. Menn setter tilfeldigvis også pris på det samme, at hun føler seg vel, og sexy. Anonymkode: dce71...e43
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #8 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min mann vil nok bare le av deg. Spesialsoldat, dørvakt og att på til hjerne til en økonomisk utdannelse. Han elsker mye som han anser som feminint, men undertøy som skal være såkalt "sexy" synes han bare er unødvendig og til dels vulgært. Anonymkode: 8f8a9...f77 Haha samme med min. 14 år i forsvaret som CBRN-soldat fram til i år, nå i jobb hvor han utvikler toppledere og spesialister. Godt trent, tatovert med sleeve og alle de stereotypiske manne-greiene som tydeligvis virker å være viktig for sånne idioter som skriver slikt 😂 Han synes hverdags-meg med utvasket undertøy er det fineste, fordi det ikke er tilgjort og det viser at jeg er bare hans hver eneste dag og at han kan forsyne seg og ta seg fram fordi jeg er kona hans uten at det trenger å være en anledning 🥰 Det er helt greit når jeg kler meg opp, han liker det også, men han er mer opptatt av hverdagsromantikken. Et man en skikkelig "mann" så har man ikke behov for å hevde seg og leke alfa hele tiden 😉 Anonymkode: 071e2...976
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #9 Skrevet 1. september 2023 Han vet at sexy undertøy er ubehagelig og at jeg er glad i komfort, han vet at jeg må være komfortabel for å være tilfreds. Han bryr seg ikke om hva slags undertøy jeg har. Hvis det er undertøyet som teller så er han ikke mannen for meg. Anonymkode: 3918e...2da
Lava Anne Skrevet 1. september 2023 #10 Skrevet 1. september 2023 Asså, jeg vet ikke hva som er bestemortruser. Jeg bruker bare truser og hipstere, og de fleste er high waist. Har brukt det siden jeg var tjue. Tror det er grandma, ja! Trodde til og med det var blitt inn etterhvert? At det kom inn med retro-trenden? Ingen menn har brydd seg eller sagt noe. Hadde det vært noe de tenkte over, hadde de ikke vært noe for meg uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #11 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Haha samme med min. 14 år i forsvaret som CBRN-soldat fram til i år, nå i jobb hvor han utvikler toppledere og spesialister. Godt trent, tatovert med sleeve og alle de stereotypiske manne-greiene som tydeligvis virker å være viktig for sånne idioter som skriver slikt 😂 Han synes hverdags-meg med utvasket undertøy er det fineste, fordi det ikke er tilgjort og det viser at jeg er bare hans hver eneste dag og at han kan forsyne seg og ta seg fram fordi jeg er kona hans uten at det trenger å være en anledning 🥰 Det er helt greit når jeg kler meg opp, han liker det også, men han er mer opptatt av hverdagsromantikken. Et man en skikkelig "mann" så har man ikke behov for å hevde seg og leke alfa hele tiden 😉 Anonymkode: 071e2...976 Hva har yrke eller om man er sikkelig "mann" å gjøre med saken... Mannfolk er forskjellige i sine preferanser der, uansett yrke og grad av "mannlighet". Selv er jeg glad i pent undertøy, hadde en fase hvor jeg brukte tusenvis av kroner på det. Men i min lille erfaring så er ikke menn like opptatt av det som meg 😂Jeg har jo møtt et par som synes stay ups er ekstra sexy eller har en greie for et eller annet det være seg leopardmønster eller string, men generelt så føler jeg de hvite bomullstrusene er en slager. Eller eventuelt at det bryr dem litt lite, det er det som er under som teller. Så her sitter jeg med en skuff full av korsetter og agent provocateur og drit og lort, og så er jeg sammen med en som egentlig ikke bryr seg så mye om undertøyet - og hvis han har en preferanse, så er det bare helt vanlige hvite, svakt gjennomsiktige truser og BH-topper til 99,50 på Cubus. Anonymkode: fe9cf...05b 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #12 Skrevet 1. september 2023 De bestemødrene jeg kjenner bruker styring...😂 Anonymkode: 7de7a...0d2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #14 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg tror mannen min ville foretrukket styring, men vet bedre enn å klage på mine bestemorstruser 😄 av og til går jeg helt crazy og har blonde på dem. Synes din høres fornuftig ut. Undertøy må gjøre jobben og være behagelig Anonymkode: a0f6b...6a6 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De bestemødrene jeg kjenner bruker styring...😂 Anonymkode: 7de7a...0d2 Mulig jeg har bodd under en stein eller er dum, men hva er egentlig "styring" i denne konteksten? Anonymkode: 1761f...653
kløverpiken Skrevet 1. september 2023 #15 Skrevet 1. september 2023 Mannen min bryr seg ikke om trusa, bare om kroppen ☺️
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #16 Skrevet 1. september 2023 kløverpiken skrev (2 timer siden): Mannen min bryr seg ikke om trusa, bare om kroppen ☺️ Ikke sant. Det viktigste er å bare få den av når det er aktuelt. Hvordan den ser ut er uvesentlig. Anonymkode: 37fd2...0ea 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #17 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hva har yrke eller om man er sikkelig "mann" å gjøre med saken... Mannfolk er forskjellige i sine preferanser der, uansett yrke og grad av "mannlighet". Selv er jeg glad i pent undertøy, hadde en fase hvor jeg brukte tusenvis av kroner på det. Men i min lille erfaring så er ikke menn like opptatt av det som meg 😂Jeg har jo møtt et par som synes stay ups er ekstra sexy eller har en greie for et eller annet det være seg leopardmønster eller string, men generelt så føler jeg de hvite bomullstrusene er en slager. Eller eventuelt at det bryr dem litt lite, det er det som er under som teller. Så her sitter jeg med en skuff full av korsetter og agent provocateur og drit og lort, og så er jeg sammen med en som egentlig ikke bryr seg så mye om undertøyet - og hvis han har en preferanse, så er det bare helt vanlige hvite, svakt gjennomsiktige truser og BH-topper til 99,50 på Cubus. Anonymkode: fe9cf...05b Du har tydeligvis ikke fått med deg hvem jeg svarte i utgangspunktet. Anonymkode: 071e2...976
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #18 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvis det er undertøyet som teller så er han ikke mannen for meg. Tviler egentlig på at undertøy er det viktigste for særlig mange menn, at de forelsker seg eller dumper pga undertøy 🤔 Anonymkode: dce71...e43
AnonymBruker Skrevet 1. september 2023 #19 Skrevet 1. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes din høres fornuftig ut. Undertøy må gjøre jobben Haha, "gjøre jobben". Litt mer erotisk er å foretrekke.... tror ikke jeg er alene på herresiden om å tenke litt i de baner 🤣 Anonymkode: dce71...e43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå