AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Hei,har oppdaget et lite hull i fugen ved sluk på dusjen.Er dette noe jeg kan reparere selv og hva bruker jeg i så fall? Dette har jeg ikke noe greie på så setter pris på hjelp Anonymkode: 0e587...328
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Det kan du fikse selv. Ta bort hele rista også den som rista sitter i, er nok bare å løfte opp. Så skraper du bort den gamle fugemassen, og legger i ny. Du får hjelp til hvilken fugemasse og utstyr du trenger der de selger fliser. Men det er ikke sånn at du må gjøre det pronte, det er bare et hull. Hadde fugene hatt sprekker, så hadde det vært mer hastverk. Anonymkode: c7d10...bdc
newman01 Skrevet 1. september 2023 #3 Skrevet 1. september 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hadde fugene hatt sprekker, så hadde det vært mer hastverk. Fuger er ikke vanntette, så de har egentlig ingen funksjon. Men det kan være indikasjon på at det er bevegelse i gulvet. Eller at det bare er litt dårlig håndverk. Eller dårlige materialer eller feil bladeforhold da fugen ble lagt. Eller at slikt bare skjer iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå