shakini Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Er gravid i tredje semester og forsøker å trene bekkenbunnsmusklaturen. Men når jeg leser beskrivelser av hvordan det skal gjøres får jeg stadig en følelse av at jeg gjør det feil. Jeg får inntrykk av at det liksom er en slags «muskelplate» i bekkenet som skal løftes inn og opp. Den får jeg ikke kontakt med. Men jeg klarer fint å stramme alle de tre hullene hver for seg, har problemer med å gjøre det samtidig. Noen som har peiling, ev tips til hvordan man treffer riktig?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Hvis du legger en finger på perineum og kniper, løftes muskelen bort fra fingeren? Anonymkode: cd376...5a6
shakini Skrevet 31. august 2023 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du legger en finger på perineum og kniper, løftes muskelen bort fra fingeren? Anonymkode: cd376...5a6 Nei, hvis noe så går den heller litt mot fingeren tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 Ha en finger i skjedeåpningen og kjenn om det strammes litt rundt den. Anonymkode: 956e3...29e
visp Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 shakini skrev (1 time siden): Er gravid i tredje semester og forsøker å trene bekkenbunnsmusklaturen. Men når jeg leser beskrivelser av hvordan det skal gjøres får jeg stadig en følelse av at jeg gjør det feil. Jeg får inntrykk av at det liksom er en slags «muskelplate» i bekkenet som skal løftes inn og opp. Den får jeg ikke kontakt med. Men jeg klarer fint å stramme alle de tre hullene hver for seg, har problemer med å gjøre det samtidig. Noen som har peiling, ev tips til hvordan man treffer riktig? Hva mener du med de tre hullene?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 shakini skrev (57 minutter siden): Nei, hvis noe så går den heller litt mot fingeren tror jeg. Okei, da kan det høres ut som om du gjør feil ja. Kniper du på utpust? Anonymkode: cd376...5a6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #7 Skrevet 31. august 2023 Du skal knipe som om du holder igjen urin/ avføring. Neste gang du må på do, så tiss litt også holder du igjen så du stopper strålen. Da gjør du det riktig. Anonymkode: 1dc8f...214
shakini Skrevet 1. september 2023 Forfatter #8 Skrevet 1. september 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Du skal knipe som om du holder igjen urin/ avføring. Neste gang du må på do, så tiss litt også holder du igjen så du stopper strålen. Da gjør du det riktig. Anonymkode: 1dc8f...214 Ja, men da er det ingenting som løfter seg opp liksom. Bare kniper.
shakini Skrevet 1. september 2023 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2023 13 hours ago, AnonymBruker said: Okei, da kan det høres ut som om du gjør feil ja. Kniper du på utpust? Anonymkode: cd376...5a6 Jeg kjenner ikke noe forskjell på om det skjer på utpust eller innpust tror jeg. Med tanke på løftinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå