AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Del Skrevet 31. august 2023 Hver gang jeg lurer på et produkt og spør etter råd om et eller annet, så får man svar på alt annet enn det produktet, og det man spør om. At en og annen gjør det er vel ikke annet enn å forvente, men npr majoriteten av svarene er noe annet enn man spør etter, da er det litt merkelig. Feks spør etter airfryer, trenger tips om type, og hvilke folk er fornøyd med. Lager den maten som forventet? Svar,: jeg bruker frityr koker eller jeg bruker olje i pannen. Riskoker, finnes det flere typer? holder det ok ned en billig en? Kan mqn koke annet i den?. Svar: koker ris i kjelen, kok i kjelen pakk det inn i dyna. Bruk microen osv. Kamera. Vurderer nytt digitat kamera med utskiftbare objektiver. Og får råd om analoge, og kameraer uten mulighet for objektivskifte. Aktså 0 problem med å skrolle over noen sånne. Men når man må lete etter svarene man spør etter, syntes jeg det er støy og veldig lite nyttig. Hvorfor svarer folk sånn i utgangspunktet skjønner jeg ikke. Selvfølgelig kan det være noe som er lignende alternativ man kanskje ikke har tenkt på.som kan være nyttig. Men micro og koke/steke i kjelen er jo totalt unødvendig å komme med Anonymkode: 68693...d1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Del Skrevet 31. august 2023 Vet ikke med deg, men jeg synes i alle fall Stratos er bedre enn Troika. Anonymkode: d3952...c89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå