AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Håper noen kan svare. Jeg måtte dessverre søke sosialhjelp pga. tull med AAP fra NAV. I vedtaket står det at husleien skal utbetales i dag, men jeg har ikke fått penger. Ringte NAV, men traff en som åpenbart var ny. Hvis plutselig finner det for godt å ikke betale ut, får jeg da beskjed? Det ligger ingen nye meldinger etter at vedtaket ble gitt. Håper at de som vet kan svare. Og at jeg slipper alle dere som synes det er gøy å rakke ned på folk, uten å vite forhistorie. Tusen takk! ❤️ Anonymkode: 29f52...5a6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Slapp av. Pengene kommer som oftest ikke inn på konto før på ettermiddagen. Det kan også ta 1-2 virkedager før de er på konto, selv om det står at de utbetales i dag. Anonymkode: 9a3ca...678
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Lurer du på noe med NAV, må du kontakte de. Du vil få forskjellig svar utfra hvem du møter på der. Anonymkode: 68418...d6f 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #4 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lurer du på noe med NAV, må du kontakte de. Du vil få forskjellig svar utfra hvem du møter på der. Anonymkode: 68418...d6f Jeg skrev jo at jeg kontaktet dem, men hun jeg møtte kunne ingenting. Hun svarte jo helt feil. Derfor spør jeg her, siden de stenger 15. Og jeg ba om svar fra noen som vet. Anonymkode: 29f52...5a6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #5 Skrevet 31. august 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Slapp av. Pengene kommer som oftest ikke inn på konto før på ettermiddagen. Det kan også ta 1-2 virkedager før de er på konto, selv om det står at de utbetales i dag. Anonymkode: 9a3ca...678 Ok. Tusen takk. Da håper jeg de kommer, så jeg får betalt husleia. 🥺 Anonymkode: 29f52...5a6
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #6 Skrevet 31. august 2023 Hvis det ikke står noe om vilkår for utbetaling i vedtaket, så skal pengene komme i løpet av dagen, men de kommer ofte litt utpå ettermiddagen. Det er fordi pengene går fra NAV til banken og så inn på din konto, så derfor tar det litt tid. Anonymkode: c83c7...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå