AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #1 Skrevet 31. august 2023 Møtte bestevenninna mi for et år siden, fra første dag jeg ble kjent med henne har jeg vært hodestups forelska, har aldri møtt noen som bare forstår meg på den måten før. Vi er ekstremt nære og forteller alt til hverandre, hun vet jeg er forelska i henne, men det var ikke gjensidig. Har gått noen måneder siden jeg fortalte henne om det, og vi er fortsatt veldig, veldig gode venner. Problemet er at jeg merker at jeg går å håper at jeg en gang har sjans på henne, men samtidig vet jeg at det aldri kommer til å skje. Folk forteller meg at jeg bør droppe det vennskapet, men vi har hjulpet hverandre så mye at vet ikke hvordan jeg skal redde det. Jeg og henne har hatt et spesielt vennskap siden vi møttes, vi er fra samme by, kjenner samma folkene og har akkurat samme humor, vi begge har samme interesser og vi er så like at det nesten er skummelt innemellom. Jeg vet jeg må trekke meg unna, men jeg vet ikke hvordan. Jeg klarer ikke å se for meg en hverdag uten av å møte henne, og hun har sagt flere ganger at vi skal være venner til vi dør. noe tips? Anonymkode: 742a8...961
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #2 Skrevet 31. august 2023 Jeg tror du blir å torturere deg til slutt i det vennskapet.. Hva skjer når hun finner seg en partner og i tillegg prioriterer deg mindre? Hvordan vil du takle det? Anonymkode: ff3a0...837 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #3 Skrevet 31. august 2023 Du får prøve å bli hekta på noen andre. Følelser dør når de ikke får næring. Dere trenger jo ikke avslutte vennskapet, men kan jo roe ned kontakten. Kun være sammen i sosiale settinger med andre etc. Anonymkode: be4d9...d9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå