Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg gjorde noe slemt og slettet ikke et bilde selv om jeg sa jeg skulle det. Denne personen sa det til alle og sluttet å snakke med meg (forståelig). Dette var for noen år siden, vi har sett hverandre på family meets og sånt, men ikke snakket/hilst. Jeg vil nå si beklager med å sende en melding, er litt usikker på hva jeg skal si og trenger hjelp med det.

ps: vil ikke høre dritt bli slengt så hold det for deg selv. vil kun ha tips til hva jeg skal si i meldingen

takk

Anonymkode: 94b28...90f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager for bildet det var veldig dumt av meg. Håper det går bra med deg. 

Anonymkode: 6bbb8...4ea

Skrevet

Beklager at jeg brøt personvernet ditt, jeg forsto det ikke da, men gjør det nå? 

Anonymkode: 31dec...15c

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Beklager for bildet det var veldig dumt av meg. Håper det går bra med deg. 

takk, bør jeg legge til noe mer

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

takk, bør jeg legge til noe mer

Jeg ville bare si det til deg, du trenger ikke svare om du ikke vil.  ? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Beklager at jeg brøt personvernet ditt, jeg forsto det ikke da, men gjør det nå? 

jeg var 16/17, get over yourself

Skrevet

Så du var ung og dum, da?
Hva med å si dette?

Og hvor var dette bildet og hva var avbildet?

Anonymkode: 9a752...3fe

Skrevet

Var det bilde av den personen? 
Den personen er jo tydeligvis i slekten din siden dere treffes på familietilstelninger eller "family meets" som du kaller det.
Håper ikke det var et nakenbilde el.l. da.

Og hvorfor har du plutselig fått dårlig samvittighet for dette nå - flere år etter?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Oi da, kanskje du skulle vente litt mer med å si unnskyld. Om du faktisk mente du hadde gjort noe feil hadde du vel ikke reagert slik som dette. Du bør ikke unnskylde om du ikke mener det, ender samtalen opp som det her blir jo ingen ting bedre. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

16-17 åringer vet at dette er galt. 12 åringer vet at dette er galt. Du visste det du også, spesielt når vedkommende sa du skulle slette det. Du valgte å gi faen. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 14.23):

AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 14.46):

Den personen er jo tydeligvis i slekten din siden dere treffes på familietilstelninger eller "family meets" som du kaller det.

Og hvorfor har du plutselig fått dårlig samvittighet for dette nå - flere år etter?

AnonymBruker skrev (På 31.8.2023 den 14.46):

Pippi Lotta skrev (7 timer siden):

Oi da, kanskje du skulle vente litt mer med å si unnskyld. Om du faktisk mente du hadde gjort noe feil hadde du vel ikke reagert slik som dette. Du bør ikke unnskylde om du ikke mener det, ender samtalen opp som det her blir jo ingen ting bedre. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

16-17 åringer vet at dette er galt. 12 åringer vet at dette er galt. Du visste det du også, spesielt når vedkommende sa du skulle slette det. Du valgte å gi faen. 

Ts her

denne personen løy og sa til flere slektninger at hun skifta i bildet som er hvorfor jeg ikke beklaget tidligere - dette ble sagt samme dag jeg egentlig skulle beklage

Skrevet

Ts her

denne personen løy og sa til flere slektninger at hun skifta i bildet som er hvorfor jeg ikke beklaget tidligere - dette ble sagt samme dag jeg egentlig skulle beklage

Det unnskylder ikke din handling, det er faktisk en av de dårligere unnskyldninger jeg har hørt... "jeg giddet ikke ta ansvar for mine handlinger og si unnskyld, for du sa du bare skiftet på bildet"

Du skjønner ikke at personen kanskje sa det nettopp for å beskytte seg selv mot din oppførsel? Altså dine handlinger gjorde at hun følte hun måtte lyve til andre?

Anonymkode: e0792...818

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her

Beklager, dummeste jeg har hørt. Du har delt et nakenbilde av ei jente som ba deg slette det. Du burde blitt anmeldt. 

• Nyttig 4
Skrevet

Hadde du virkelig forstått hvor galt dette her er, hadde du ikke forsvart deg slik du gjør i denne tråden. Mitt forslag er at du venter til du er i stand til å gi vedkommende en oppriktig, genuin unnskyldning. Men det kan nok ta ei stund, ser det ut til…

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts her

Oi, du er ødelagt forstår jeg. Fordelen for familiemedlemmet dit er jo at hun slipper å latte som dere er venner. Hva sier foreldrene dine? De må jo DØ av skam!

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Beklager, dummeste jeg har hørt. Du har delt et nakenbilde av ei jente som ba deg slette det. Du burde blitt anmeldt. 

Ikke delt.

Skrevet

Det unnskylder ikke din handling, det er faktisk en av de dårligere unnskyldninger jeg har hørt... "jeg giddet ikke ta ansvar for mine handlinger og si unnskyld, for du sa du bare skiftet på bildet"

Du skjønner ikke at personen kanskje sa det nettopp for å beskytte seg selv mot din oppførsel? Altså dine handlinger gjorde at hun følte hun måtte lyve til andre?

Giddet?!! 

Anonymkode: b42e0...815

Skrevet

det er ikke "bare" - saken blir jo hundre ganger verre av å si at hun skiftet. jeg prøver å rette opp i det, men det er bedre sent enn aldri. jeg har flere ganger vurdert å gjøre, men ikke turt. og nå når jeg gjør det så ender kg troll med å si "hun løy for å forsvare seg" som om det er en valid unnskyldning

Skrevet
Pippi Lotta skrev (45 minutter siden):

Oi, du er ødelagt forstår jeg. Fordelen for familiemedlemmet dit er jo at hun slipper å latte som dere er venner. Hva sier foreldrene dine? De må jo DØ av skam!

jeg er ødelagt fordi jeg ikke vil beklage for løgner? hun var helt fultkledd, men la til at hun skifta for å gjøre saken verre, hadde du beklaget for det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.9.2023 den 19.00):

Giddet?!! 

Anonymkode: b42e0...815

har du virkelig ikke noe "bedre" å komme med???   

Anonymkode: 989fb...b0f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...